chilla & äta gott :) mums!

POSTADES: 2009-07-31 - 21:43:16 | Allmänt | 0 Kommentarer
halå igen, jag kom just från affärn, var dit med mamma :) först var jag till alko, o köpte lite gott :)
men ska inte dricka något idag iallafall, sen var vi till mataffär o handla mat & jag köpte chips,godis och såndär balsam till blont hår :) ska testa direkt ikväll, den verkade bra & kostade ganska mkt ;o :) då får den jävla va bra. snart ska jag äta iallafall, mamma gör pommesfrites & korv (: yammiii. är rätt så hungrig, inte äti typ nått idag ;o eller har jag? minns inte iallafall. efter maten ska jag duscha o testa på den nya balsamen som jag köpte (: hoppas den är bra. ringde just till riku också, han gjorde inget speccielt åt ostbågar & hade druckit 2 öl också :p hihi måå sötis! han ska till kalajoki nästa helg med kompisarna, dom fråga med mig också men jag orkar inte fara, och dm har redan tagit&betalat stugan också, så går inte enns länge o hoppa in! men han får ibland vara med hans kompisar också utan att jag alltid är med :) <3 jag tror jag ska se på filmer o sånt ikväll o äta chips & godis (; namnam. försöka vaka, är inte trött nu iallafall så får se! får se om man kanske skulle umgås med laura & sofia för jag orkade inte dricka idag, är helt sliten också har inte orkat fixa mig alls idag så.hon ringde just o fråga om jag ska komma, men jag orkar seriöst inte! är inte trött, men duschade just o allting, orkar inte börja fixa mig nåmer =/ sorry babes<3 imån ska jag festa med er, jag lovar! balsamen var faktiskt bra, :) just nu äter jag chips med vitlöksdipp :) jätte gott! fan va tråkigt seriöst utan riku här, :( skulle bara vela ha han här nu o myysa o allting. iaf så kollar jag på nån sjuk film, där en man misshandlar sin egen fru helatiden, hyjja! ;o hoppas jag aldrig behöver ha en sån svinig man! men jag ska se på film nu.. så jag skriver sen senare!


HEJDÅ ALL SNYGGA ;)
puss på en snygg ;)








Spara mina uppgifter?