fixat mig klart nu

POSTADES: 2009-07-26 - 17:13:12 | Allmänt | 0 Kommentarer
och funderar på vad jag ska göra nu då ? har lite tråkigt faktiskt. och är hungrig. maten är klart snart så sen ska jag äta, hatar att vänta på riku alltid, för man saknar så mycket o ännu måste bara sitta o vänta. känns altid som man blir tokig ;( hihih, nå snart är han ju här men ändå :) jag borde köpa nytt parfym märkte igår, mitt parfym är nästan slut! ojjdå ;o lånade en riktigt bra parfym av syrran igår, och jag vill ha den här parfymen själv : ) I LOVE IT , den lyktar så gott & allting. eller så den här då kanske jag älskar båda två faktiskt! (;


måste direkt imån o köpa, får se om jag köper nån av dom där , har kollat på kicks där finns båda två, escadan iallafall o när jag sist kollade så kostade den nånting lite över 400 kr ? tror jag iallafall. har haft båda två förut också, men dom är slut! haha, började bara sakna so kiss me`n för såg den på ica-maxi igår o var tvungen att spraya på mig ;)
och den här lånade jag av syrran igår lyktade faktiskt gott men inte någon som jag själv skulle använda varje dag ändå.


Mamma o dom for o handla igen, får se om mamma nu kommer ihåg att köpa godis till mig :)
är så sugen, mest sugen är jag alltid på massa gott när man varit o druckit o har slö dag :D
då är det skönt att bara chilla o se på filmer o äta gott! ;) wohoo riku´s buss från luleå
far om en timme! :) alltså klockan, 18:00. o han är då hemma vid halv 9.. ännu ganska
länge måste jag sitta & vänta, höhöh ;o johanna ringde just o fråga om jag har bakiss,
men nejj inte så värst! :) var inte enns så jätte full igår, inte som jag brukar vara (;
men nu ska jag äta! är så jävla hungrig, så vi hörs senare :)
JAG ÄLSKAR DIG RIKU!






Spara mina uppgifter?