regnigt o shit!

POSTADES: 2009-07-16 - 22:35:46 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag som skulle till en kvällspromenad med hunden..  hahah! så kunde man ju inte fara nånstans för det började regna så jävla mycket, åååhhh! jag ville fa o promenera. mamma o dom har inte ännu kommit hem, och klockan är snart 11. undra hur lång en harry potter film kan vara? huhuh, och som att man orkar sitta o glotta på den i flera timmar! jag skulle redan dött. jag själv har suttit vid datan nu i flera timmar idag har jag inte haft någon liv alls, suttit bara på msn osv (: haha
haf så tråkigt och har nog fortfarande också, men inte länge när man ska hoppa i sängen o sova kanske? vaka ju igår hela natten o la mig först efter 8-9 nångång? men då var jag inte trött alls, men nu håller jag på blir det faktiskt! är jätte trött .
men kanske för att sov endast i ett par timmar när älsklingen redan kom o väckte mig =) hihih . Typ samma o sova heladan imorgon när han ändå inte kommer o väcker, för han ska dit på stugan imorgon ;( nog kommer man sakna men ska själv hitta på nått annat då. plugga till körkortet också så mycket som möjligt nu när jag hinner! bilskolan är på sommarlov, doms lov är slut först nästa månad typ. så hinner plugga mycket innan jag tar omprov (: jag saknar dig riku! lyssnar på sånt här skönt musik, så börjar bara sakna mer! =( tror att kommer se han först på söndag.. saknaden växer bara helatiden <3



RIKU<3






Spara mina uppgifter?