frågeeeeeeer!

POSTADES: 2009-07-13 - 00:31:20 | Allmänt | 0 Kommentarer
Lovar du att vara ärlig? klart
Du heter: Jenna
Smeknamn: nännao jennah gillar jag mest + alla smeknamn min älskling gett mig :)
Låt som när du är ledsen sörjer till? det finns många fina låtar som jag älskar
Beroende av: min pojkvän! baby don't ever leave me <3
Vem behöver du mest just nu: allting är bra! så ingen just nu ?
Vad tror folk om dig? alla får tro vad dom vill. jag bryr mig inte
Stämmer det? inte allting iallafall, kanske det finns nånting som kanske stämmer
Vad får du oftast komplimanger för? Nå får så mycket komplimanger av killar alltid, varje dag säger min älskling bra/söta saker om mig :) men sist av nån annan kille att jag har fina ögon o att jag är vacker osv.
Hur imponerar man på dig? vet riktigt inte.
Brukar du skratta för dig själv?
haha ibland
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: jag älskar dig gumman.                          
Var bor du? Torneå, flyttade från haparanda före jul
Trivs du där: Nog trvis jag
Äger du några converse: nää
Sprit, cider, vin eller öl: jag tar allting, tack!
Brukar du bli för full: inte så ofta, ibland ;D
Vad har du för mobil operatör: Halebop o saunalahti
Är du allergisk i mot något: japp, hund iallafall
Har du haft sex idag: Joodå , hhiih
Nästa mål i ditt liv: skaffa barn o bli en bra mamma, kanske inte direkt nästa mål men :D
Hur svarar du i mobilen: beror på vem som ringer osv
Vem ringde du senast? rikuu
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: en massa
Antal timmar sömn inatt: för länge faktiskt, brukar va jag som väcker riku, idag vakna man när han höll på hacka med nånting bakom fönstret :)
Sov du ensam: gjorde jag faktiskt :(
Brukar du komma i tid: jo oftast
När mår du bra: alltid när min älskling finns nära mig <3
När blev du fotad senast: jo idag, fotade älskling mig eller min mage+ navelpiercing
Hur känner du dig nu: lycklig
Vanligaste färg på dina kläder: svart + vit osv .
Vad tycker du om fötter: hatar fötter, mina egna o andras. hyj
Vad saknar du: just nu saknar jag min pojkvän som är hemma eftersom han ska o hämta en bil imån så o sen saknar jag att leka med min lillebror som jag lovade hämta ut imån.
Hade du en bra kväll igår: vad gjorde jag igår kväll? jo chilla med älsklingen bara
Favorit dryck på morgonen: beror på, typ juice
Rakar du benen: såklart :) hahah
När brukar du oftast gå och lägga dig: beror på!
Är du blyg? joo ibland är jag o ibland inte
Sysslar du med någon idrott: nej fast skulle vela börja spela ib
Vill du hellre ha mail än brev: brev
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: hmm, kan inte svara på den här frågan
Har du spytt offentligt: joo
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: haha jag skulle göra en massa :D
Är du nöjd med ditt liv: Det är jag :) faktiskt!
Är du bortskämd: hihi kanske det (;
Vad gör du i morgon: Ska leka med lillebrorsan hela dagen lång & sen vänta att älsklingen kommer hit ikväll efter han hämtat mercan :p så får man mysa med söten<3
Vad är det värsta du vet? att mista någon man älskar eller att bli lämnad av killen man älskar
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Ibland mer ibland mindre
Vad behöver du just nu? ingenting, fått allt idag jag velat :)
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? jaaa, inte vet jag
Vad använder du för shampoo? olika
Vad är det finaste du fått? dom här halsbanden jag fått av min älskling osv.
En speciell dag du minns: 15/6-07, då jag & riku blev ihop <3 bästa dagen i mitt liv.
Hur gammal är du: 18
Om fem månader: 18 år , 7 månader
Du samlar på: ingenting ?
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: jag vet inte, ringer typ aldrig någon. sist ringde jag jenni när jag mådde dåligt o bara grät helatiden :( men oftast så har jag min älskling som tröstar när jag mår dåligt :(
Gillar du golf: har aldrig spelat tror jag ?
Vad ska du göra ikväll: ikväll. det är kväll/natt nu, blir väll o sitta här o ruttna
Är det okej att gråta: jag är väldigt känslig, gråter mycket
Laddar du ner musik och film från Internet: japps
Vad skulle du göra om du vann en miljon: hahhah nästan vad som helst
Bär du glasögon eller linser: nej inget av dom
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: neeej. eller nog skulle det vara king, men inte så viktigt
När går du upp ur sängen en helgmorgon: haha beror alltid lite på när man lagt sig osv
Har du piercing: jodå, i läppen, naveln o snart tungaaaaan. bara jag vågar ;)
Har du tatuering: inte ännu, men ska ta här snart =)
Vill du gifta dig: jo det vill jag nångång.
Vill du ha barn: JODÅ! vad skulle ett liv vara utan barn?
Solar du ofta: jooodå.
Är du bra på att laga mat: jodå, pojkvännen gillar iaf :)
Gillar du att dansa: JOOOOOOO :)
Är du flygrädd: ärligt talat så har jag aldrig gjort det.
Hur vig är du: haha jävligt ;)
Vad dricker du helst när du är törstig: hmm, beror ju på vad det finns osv
Vilken är din favoritglass: twister är gott iallafall ;)
Tror du på ett liv efter döden: nej faktiskt inte
Tycker du om sushi: hyj vågar inte enss testa.
Vad äter du helst när du ser på film: godis eller chipss
Bor dina föräldrar tillsammans: nej dom har skilt sig för länge länge sen 
Har du tandläkarskräck: nå jag vet inte, kanske på nått sätt :(
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls
Vilken ögonfärg har du: gröna typ ?
Har du någon gång gråtit dej till sömns: jooo nångång,
Biter du på naglarna: kanske nångång
Röker du: har som slutat, nångång röker man
Hur ofta tränar/motionerar du: hmmm, vågar inte svara på den här frågan :')
Vad gör du på helgerna: Oftast myser bara med älsklingen osv.


1. Du är tillsammans med? Rikhard Hietanen -v-
2. Och varför det? kanske för att vi älskar varandra
3. Har han fått något smeknamn av dig? massa, TQ, tuttis osv
4. Hur länge har ni vart tillsammans? 2 år & en månad
5. Hur träffades ni? jag flyttade till haparanda o börja gå i hans klass.
6. Kände ni varandra innan ni blev ihop? Jodå
7. Hur gammal är han? 17 fyller 18 om 4 månader
8. Älskar du honom? JÄTTE MYCKET
9. Har du slagit honom? det har jag gjort :(
10. Har du roligt med honom? såklart
11. Har ni sex? jepps
12. Skulle du kunna bo med honom? joo vi har pratat mycket om saken! (:
13. Beskriv honom med tre ord? bäst,snyggast,MIN!
14. Vet du nånting om honom? jag tror jag vet allting som skas veta
15. Har du gjort ett sugmärke på honom? han gillar inte sugmärken, han tycker det är barnsligt (A)
16. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? jag hoppas vi är tillsammans resten av livet :)
17. Får han dig att skratta? såklart :) hahah
18. Säg två ord hur du känner för honom? älskar mest av allt
19. Vad för slags filmer ser ni på ihop? olika.. men mest kärleksfilmer ;)
20. Får du fjärilar i magen när du ser honom? faktiskt fortfarande hihih det är sött
21. Vad har han för ögonfärg? han har gröna ögon
22. Vad är det finaste du fått av honom? dom här halsbanden jag fått av honom & sen då vi hade just blivit tillsammans fick ett hjärta där det står "du är värdefull" o sen massa annat
23. Har ni samma humor? nej faktiskt inte
24. Planerar ni framtiden ihop? vi har planerat så mycket :)
25. Skulle han bli en bra pappa? joo jag vet att han skulle :)
26. Vad gjorde ni senast ni träffades? pussades & kramades :)
27. Vad gör han när han inte är med dig? är hemma, är med kompisar, cruisar kanske ibland & dricker utan mig, men inte ofta
28. Är du svartsjuk på andra tjejer? jävligt, fast jag behöver inte. han knappt kollat på andra tjejer
29. Har ni bråkat nångång? förut bråkade vi mycket, inte nåmer
30. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? jo det har vi faktiskt, onödiga bråk på fyllan så..
31. Skulle du kunna vara otrogen? nej.
32. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? aldrig mer än några dagar säkert.
33. Har ni samma åsikter om saker? hahah nej :) men nog händer det att vi har
34. Vem håller i fjärkontrollen? mest jag typ ;P
35. Går ni ut ofta? haha nej vi gillar mer att ligga bara o pussas :)
36. Har ni samma musiksmak? INTE! :D hahha
37. Är han romantisk? det är han ibland ibland mer ibland mindre
38. Stöttar han dig med dina drömmar och mål? japps :)
39. Har han någon fobi? jag vet inte ;o
40. Gillar han sport? joodå, han gillar fotboll & hockey o sånt
41. Är han en djurvän? han gillar katter
42. Kan han sjunga? jooo! tycker jag iallafall
43. Spelar han nått instrument? ööö.nej :D
44. Kan han laga mat? det kan han :)
45. Är han konstnärligt begåvad? hahahhahahaaaaa
46. Är han envis? RÄTT SÅ :D
47. Tycker han om att resa? det gör han
48. Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? nå jag höll på kittla honom men hade själv nästan roligare än han :'D
49. Vad är det sötaste han sa sist? han sa att han älskar mig & tänker aldrig lämna mig! o att han kommer imån kväll & ska ha mysigt med mig hela kvällen/natten ;> gissa om man längtar ;););;););) *puss överallt på dig * ;)
50. En sak du vill göra med honom: ;) hihiiihh








Spara mina uppgifter?