DET ÄR JUL SNART :)

POSTADES: 2009-11-01 - 13:09:44 | Allmänt | 0 Kommentarer
Lite så där små mysigt :) jag gillar jul helt överdrivet mycket.
då känns allting så skönt :) vara med sina nära & kära. osv,
laga mat & äta god mat med sin familj :) och älska varandra.
hur underbart är det? viktigaste som finns! som när man var liten,
ville man bara ha julklapparna & behövde inte äta alls..
man kände sig inte alls hungrig när man ville ha sina barbiedockerna,
och andra roliga grejer man alltid fick man var mindre..
men nu tänker man på ett annat sätt :) det som var viktigt då
är inte alls viktigt nåmer. eller klart är det kul & på typ en paket,
där det finns något parfym,smink,eller något liknande. eller så bara
få pengar & köpa själv något man behöver :) men det är underbarast som finns
att dela julklappar med personen man älskar, ge något speccielt till honom
& få något underbart tillbaka♥ det är så skönt att
kolla ut på en julafton. snön faller ner & ljus överallt. ohhhh vad jag
längtar till julafton :) och det är snart..tråkigt bara att vi inte har någon
snö ännu :( och ser ut som att det regnar ute nu också.. undra om vi
kommer ha någon snö alls på julafton? kan ju hända att vi inte har.
jag vill ha en jul som dom har på alla filmer alltid,sån där perfekt jul
därifrån det inte fattas nånting. där allting är så mysigt (: en jul som
man bara får drömma om. .


p.s. kan inte lägga ut en mysig julbild nu :(
bloggen låter mig inte lägga ut bilder just nu.







Spara mina uppgifter?