halå.

POSTADES: 2009-11-05 - 15:07:02 | Allmänt | 1 Kommentarer
nu har man vaknat, eller inte sov jag enns så speccielt länge :o
typ bara i 15 minuter.högst! andra sover fortfarande.. jeje,
får se vad vi ska göra ännu idag(: dom där skulle iallafall o hämta nå bilgrejjs till subban.
annars så vet jag inte, jag tänkte också köpa en massa grejjs till min blivande MERCEDES idag;D
men har ingen mersu ännu. så orkade inte börja köpa ännu:) får bli sen.. när man fått bilskolan fixat
& sådär (: sen när matti börjar kolla efter en snygg merca till mig;) hihih.. den måst va svart & snygg iallafall:)
men nu ska jag avsluta! sojo kommer på datan. ska röka en cigg & äta godis nu :) TJAAAAAAAAAU!
inte en just såndär som jag vill ha men en liknande & svart♥






Spara mina uppgifter?

w124 mkt snyggare än kiss90 ;)

eller så en w140 karossare en S klass såå nice ! man riktigt tappar hakan för dom är så jäävla sexiga ;)

Publicerades den: 2009-11-06 | Klockan: 09:54:31