MÅNDAG,trött :/

POSTADES: 2009-11-09 - 07:08:57 | Allmänt | 1 Kommentarer
ska nu helt allderles snart & ta vaccinet o jag är nervös :( jag vet inte om jag påriktigt vill ta det..men nu är det bestämt! ska inte ändra mig nånmer.. o mamma vill att jag ska ta den.. hon är så jävla rädd & typ säker på att jag skulle fått det annars :/ men så tror jag också.. har alltid så jävla dåligt mer tur så jag vet att jag skulle fått det.. sen behöver man inte va rädd nåmer när man tagit den.. jag ska tillsammans med en kompis & ta det.. vill inte gå ensam ;/ tycker inte alls om att ta spruter eller något.. hyjja :( ojajustja, finland vann ju igår över sverige;o hade aldrig trott.. o ännu med 7-0. lite sådär overkligt! haha.. 7-0 finland har aldrig vunnit så bra mot sverige. men fan va coolt;D jag har ju bott typ hela mitt liv i finland.. & lärt mig svenska först för några år sen.. så jag har aldrig riktigt lärt mig & hejja på sverige.. så har alltid hejja på finland ;D det var grymt killar;) loveyou♥
ni får tycka vad ni vill.. men det är bara så! min pappa lärde mig aldrig svenska när jag var liten som är lite bögigt! "hatar" han för det..fick själv lära först när vi flyttade till sverige med mamma.. därför jag inte skriver svenska
på kanske det BÄSTA sättet, men hoppas ni fattar iallafall vad jag skriver här osv.. haha:) men nu kommer jag få
lite brottåm;/ min kompis är snart här & jag är inte enns klar.. fast skulle koka kaffe osv först men ändå :)
vill inte att hon ska komma innan jag är klar;D pinsamt! igår var det ju farsdag tror inte att min pappa
enns sett det jag sktivit & grattat honom ;(
höhö:( men hoppas han fått det & fattar att jag älskar han helt sjukt mkt. ännu om han skulle visa att han älskar mig ännu mer tillbaka skulle det vara helt perfekt! ♥
jag skriver mer senare:) o igår gjorde jag så jätte mkt annat o allt möjligt så hann inte srkvia så bra..förlåt! ;(
men idag ska det bli mer med inlägger.
kan nästa lova! men nu kom hon, ska koka kaffe & snacka med henne
innan vi ska & vaccinera oss.. gud så rädd jag är, min kära lillebror ska också få det idag ♥
men hörs sen senare! pusshejdå.... jag är trött :(







Spara mina uppgifter?

okey good luck ! :)

de går säkert bra ! =)

Publicerades den: 2009-11-09 | Klockan: 10:42:09