No one´s gonna love you when you´re old.

POSTADES: 2009-11-10 - 11:05:44 | Allmänt | 1 Kommentarer
nu har jag just vaknat.. hade lika stressigt igår som jag haft nu varje dag på sistone.
inte hunnit skriva så jätte mycket. sorry för det, var inte hemma alls efter min sista inlägg igår,
först sen ikväll/inatt.. vi var & cruisa med subban & anttis snygga mercedes;p en gammal s-klass,
i like it much:) nå iallafall,vi gjorde inte ändå så mkt..före antti kom så satt vi hoss sojo & var o
käka i den nya pizzerian i torneå, eller vet inte om den nåmer är ny,men har aldrig vart dit förut,
sen så var sojo & köpte öl från bolaget, och sen börja dom dricka;D jag drack också lite.. haha;p
nee typ 2 st, 7.2.. inte mer än det. sen så for jag jenni & pasi till ABC, väntade på antti ett tag dära,
men han kom typ direkt:)hehe..sen var vi till ABC drack kaffe & sen for vi igen till sojo då, satt där
& kolla när sebbe spela cs:/ haha wohoo! så jävla kul.. *NOT* nå iallafall så satt vi bara hoss handå,
sen efter ett tag for vi & cruisa ett tag & sen så stanna på neste & rökte & sen körde dom mig hem :)
jag kom hem så duschade jag & sen träna med abtronicxen ett tag osv, sen har jag inte gjort så mkt
mer. men nu ska jag duscha & sen göra mig i ordning :) fast jag tror jag ska stanna hemma idag..
o inte fara nånstans.. vill inte bli sjuk:/ så vi får höras senare! är faktiskt trött fortfarande, ska kanske
sova ett tag ännu :) men nu går jag & duschar... eller så inte. jenni ringde just & skulle komma hit.
så får duscha sen hon far tillbaka till stan,för jag tänker inte följa med idag någon nånstans..
hemmakväll:) haha pusshej...







Spara mina uppgifter?

var de en w126:a ?

Publicerades den: 2009-11-11 | Klockan: 08:45:34