THE RUNNING MAN

POSTADES: 2009-11-07 - 23:49:22 | Allmänt | 0 Kommentarer
Orkade inte se på filmen, den var tråkig..så kollade inte den till slut.
Nu sitter jag här & babblar en massa skit & sen facebook! tråkigt..
Drack just en öl;) sådär skönt iskallt & allting.. fyy blir ju bara sugen på mer ;)
jag har ju i frysen.. men ska spara till imorgon;) vill ta ett par under fin-sve
match imorgon.. ;D hahaha. får se vad man annars hittar på imorgon.
suger litegrann dedär med att matchen kommer på dagen. mkt roligare & kolla
på kvällen,vet inte vrf men det är det bara;p jag gör typ ingenting just nu..
skriver med lite folk på msn & facebook men alla är så jävla tråkiga.
borde aldrig tagit ölen nu är jag ba rätt så sugen på fa typ till umppari ;p
dansa helt galet mkt,så att man nästa dag har så jävla ont överallt:)hihi
nu har jag varit nykter 2 helger..men druckit på veckan minns inte hur många ggr
ojojoj. så mysigt det snöar ute:) ska gå ut på en cigg nu, jobbigt bara att göra det utan sällskap,
blivi van på att stå ute & röka på nätterna med någon. inte ensam;( höhöh..
han är också sjuk just nu..därför är han inte här med mig just nu.. annars skulle väll hanvara.
nu ut & röka.. mysigt ju helt mörkt & snöar :)











Spara mina uppgifter?