TJOHEJ ;D

POSTADES: 2009-11-19 - 14:39:45 | Allmänt | 1 Kommentarer
jag har inte mycket & säga ;D vill bara festaaaa! fort fredag TACK! ;p
blir helt galen snart.. är så sugen på daaaaaaaansa & dricka mig asfull ;) haha
håller på kollar efter snygga klackskor ;) såna där allderles för snygga,
som är upp till knäet ;D ojojojoj♥ men verkar inte hitta så fina som jag vill ha.
hittade ett par vita & svarta, sen dom där guldfärgade men vill inte längre ha dom :D
hahah! har vita & svarta redan, men ett par vita finns nu i posten men jag
är inte ännu helt säker om jag vill ha dom. dom har kommit dit först idag så dom
kommer att finnas där i 2 vecker.


JAG VILL VARA FULL & DANSA HELA NATTEEEEEEEN! ;D






Spara mina uppgifter?

Fästmö Pernilla ❤ http://wedcor.blogg.se/

Hej! Jag har fått en hel del besökare till min blogg vilket jag tycker är jätteroligt så nu tänkte jag starta VECKANS BLOGG. Om du vill vara med och få din blogg att synas är du välkommen att lämna en kommentar i min blogg. Ha en bra dag!

Kram

Publicerades den: 2009-11-19 | Klockan: 15:05:16