hejsaaaaan,

POSTADES: 2009-10-30 - 14:18:25 | Allmänt | 0 Kommentarer
sitter just & väntar på mamma som ska komma hämta mig hem
ska duscha direkt jag kommer hem, känner mig så sliten
och äcklig haha. druckit igår & är hur sliten som helst seriöst
hyjjja!säger jag bara..jag har blivi jätte dålig på skriva,
har märkt det själv också. har inte skrivit lika mycket som förut
men ska bli ändring på det (a) ska börja skriva bättre
direkt jag bara orkar & hinner. har aldrig något & göra
inget vettigt..men är aldrig hemma & är alltid nånstans
& gör något så har inte hunnit skriva. värsta alkis jag har blivi
drucki nu på veckan också 2 gånger. måste skärpa mig
har öl hemma också men ska inte dricka idag. seriöst inte!
om jag gör det så får någon av er komma & spöa mig (a)
haha nej men jag vill inte dricka allderles jävla för mycket.
det är halloween men får se om det blir krogen sejj imorgon
eller idag, vill inte dricka. men inte kommit alls ihåg att det är halloween nu.
gud så tråkigt. jag vill hem nu & sen vara med han när han slutar jobba ;)
nicenice. men nu ska jag sluta skriva. har ont som fan i ryggen,
nån har mycket & göra idag ;) hihih. massera migosv :)



men nu ska jag sluta skriva mamma kommer säkert snart


HEJDÅ :) PUSSS♥







Spara mina uppgifter?