31 dayaas ;)

POSTADES: 2010-04-24 - 23:13:59 | Allmänt | 1 Kommentarer
sen så fyller jag år ;)
härligt! håller på tänker vad jag ska
önska mig för nånting ;) något kul iallafall
snackade om bilen med min låtsaspappa idag,
han har ju lovat att han köper bil åt mig direkt
jag har kortet, har ju ny bestämt mig att skaffa
körkort till sommaren, har ju endå bara teorin &
uppkörningen kvar, har ju haft lite problems med
teorin p.g.a min ADHD! ;D det är det jag säkert har,
säger mamma iallafall =p hon säger att jag har säkert
haft det redan som liten, HAHA! taskigt visst? nå men jaa!
iallafall så ska min låtsaspappa köpa bilen åt mig när jag fått körkort ;)
ska VERKLIGEN försöka skaffa den nu på sommaren, så himla skönt
att ha körkort på sommaren då får man köra bil överallt & allting :)
naaaaaaajs! ;) men, nu är jag too tired! måste gå & sova bredvid
min sötnöt! först ringa ett samtal, sov gott alla :) ♥ / Jennah' ♥







Spara mina uppgifter?

Nå de är ju alltid kul att veta hur mycket bloggen är värd ifall man nån dag vill sälja den ;) Sen så blir den mer värd desto mer läsare man har och desto mer man blottar ut sig i bloggen ;P

Publicerades den: 2010-04-25 | Klockan: 07:39:41