blogga bör man annars dör man ;)

POSTADES: 2010-04-13 - 14:47:28 | Allmänt | 3 Kommentarer
Ditt äldsta hångel? som att man minns dom alla? tror det är då dendär 26:an
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 1 eller 2..
Vad tycker du om kärlek? just nu har jag ingenting å säga om kärlek! only that i miss him

När kramade du någon sist, vem? när var det? lördag i tihnk..
Saknar du någon speciell person? SÅ ATT DET GÖR ONT I HJÄRTAT!!!

Har du svårt för att bli kär? jodå! tror inte jag kommer bli kär på flera fucking år..
När kysste du med någon sist? 2 veckor sen.
Ångrar du det? inte, det finaste som finns!
När fick du senast en komplimang, av vem? hmm, det var ihelg det åxå.. fick höra att jag är sexig osv..
Har du hånglat med någon av samma kön? har hänt på fyllanfyllan!

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? jaa
Hånglat med nån riktigt ful? jag hånglar inte med fula, bara som snyggaste ;) haha
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll? haha jo när vi haft sån där sjuk "spel" på fyllan. ;)
Gjort något riktigt dumt? jag gör inget annat än dumt!
Gjort något du verkligen ångrar? jaaaa!
Varit nykter på nyårsafton? som liten ja, men nu får man räkna flera flera år tillbaks när jag sist varit det.
Åkt ambulans? ja
Gjort nåt olagligt? har hänt
fått din mamma att gråta? tyvärr!
Slagit ner någon? aadå.HAHA
Skämts över dina föräldrar? typ inte.. inte ofta jag skulle
Skämts över dig själv? haha ofcourse,
Sagt jag älskar dig och menat det? Jag säger inte de orden utan att mena det
Dricker du? jajamen!
Vilka kläder sover du i? beror helt på, oftast med nattlinne eller så kanske naked sometimes ;D
Vad hatar du verkligen? lögner,att sakna någon,otrohet å massa annat!
Varit kär? ja å är det nu åxå

Är du ensam nu? jo lillesyrran är på övre våningen. gör väl sina läxor? skulle jag tro..

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? säger jag inte! ;)
Såg dig gråta? han
Fick dig att gråta? jag själv, när jag är så dum & tänker på sånt jag inte borde :(
Du delade en cigg med? mamma igår kväll, när hon inte orkade röka en egen
Du gick på bio med? det är jätte länge sen jag vart på bio sist.
Skällde på dig? öhm. minns inte
Skrev till dig på msn? jenniekusin

DE SENASTE 120 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? jo
Kramat någon? jo
Pussat någon? inte
Köpt någonting? yess
Sjungit? jodå, älskar att sjunga

Saknat någon? JOOOOOOOOOOOO!!

HAR DU:
Sagt nej till samlag
? haha ja
Varit medvetslös? joo? varför samma fråger igen?
Hånglat med någon riktigt ful? hånglar fortfarande med bara snygga ;) hähä
Hånglat med fler än 75 pers? tror inte det?
Hånglat med fler än 10 pers på samma kväll? näjdå
Gjort något dumt? fortfarande ja!
Gjort något du verkligen ångrar? yesss!
Blivit full på ett släktkalas? jaa
Varit full i skolan? faktiskt.. första gången när jag gick i 9:an. haha jessica kom & hämta mig till skolan så jag drack ba öl på morgonen ;p men hon tvingade mig att komma till skolan, ingen märkte nånting..
Blivit portad ifrån en krog? inte ännu (a) haha, konstigt nog
Önskat att du var av det motsatta könet? haha aldrig seriöst iallafall =D
Varit gravid? nej
Fått barn? nää
Överdoserat? nää
Åkt ambulans? joo
Gjort något olagligt? jaa
Blivit polisanmäld? säkert inte
Slagit ner någon? jo
Skämts över dina föräldrar? nångång kanske ja!



Bästa maträtt: hm, jag vet inte sådär. beror helt enkelt på vad man är sugen på; ;p
Bästa dryck: vatten
Hat dryck och maträtt: hmm, fråga mig senare igen.. orkar inte tänka
Bästa alkoholdryck: allt går, förutom då konjak , whisky osv! hyjj helvete
Använder du smör på smörgåsen: klart? vad är en smörgås utan smör?
Smågodis eller färdiga påsar: lösgodis!

Favoritglass: har ingen favorit sådär
Hur mycket shoppar du för varje månad: beror på, ibland kan det hända att inte alls, ibland slösar jag alla mina pengar på shoppa! :)
Har du mer skor än kläder: needå
Favoritplagg: olika
Hatplagg: hatar jeans nuförtiden, kan inte gå i jeans! känns obekvämt :/ usch
Arbete, utbildning: går inte skola, jobbar inte..
Vad vill du bli: vill bli så mkt! kan inte riktigt bestämma mig :)
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? -
Är lönen viktigast: såklart det åxå.
Boende:flerbostadshus

Litet eller jättestort: JÄTTESTORT!
Drömboende?: utomlands! alltid varmt & skönt. åh!

Har du barn: inte ännu (;
Är otrohet okej: asså nej såklart inte!
Älskar du någon: från hela mitt hjärta, JA!

Betyder familjen mycket för dig: somfan!
Är du lojal: försöker mitt bästa
Tycker du om att dricka dig full: yes ofcourse ;) it's fun
Hemmafest eller krogen: krogen! ;D men hemmafest kan åxå vara najjs ;)



12 har du:
* Ett förhållande: nä!
* En bästa vän: nä!
* Dejtat en av dina bästa kompisar: ööö, inte sådär riktigt!
* Blivit kär vid första ögonkastet: inte kär kanske men.
* Kysst någon och sedan ångrat dig: ja!
* Några smycken som kostat över 1000 kr: säkert
* Några husdjur: jo min lilla tinga :)
* Hamnat på polisstation: jaa!

11 dagens:
* Klädsel: mjukisbyxor osv
* Hår: utsläppt
* Låt: inte lyssnar alls på musik idag ;o
* Vill ha: ppengar, åka utomlands,nya kläder, shoppa smink o en massa annat
* Sjukaste: det jag fick igen höra om mina grannar! draåthelvete,jag hatar er!
* Saknad: han där.. ser du? nej nu är han borta
* Köp: ingenting, inte för att jag enns vart nånstans.. beställt har jag! lite underkläder osv ;)
* Godis: chips
* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: tillbaks till sängen, ska inte ut alls idag! HAHA

10 första:
* Bästa kompis: var väl min kusin säkert
* Husdjur: Tinga är min första EGNA,
* Semester: fråga min mamma ?!
* Jobb:har inte haft ett riktigt jobb så.
* Köpta skiva: ni tror jag kommer ihåg? ;o
* Piercing: Öronen när jag var 5 år

10 senaste
* Peronen som ringde dig: mamma

* Personen som du ringde: har inte ringt någon idag.
*Personen du sa 'jag älskar dig' till: HAN!
* Bilfärd: igår
* Filmen du såg: titanic

* Gången du grät: ja justja, det var FAN igår när jag kolla på titanic.
* Måltiden: åt en smörgås när jag vakna!

9 skulle du:
* Våga hoppa fallskärm: skulle vela, men vet inte om jag skulle våga?
* Våga hoppa bungyjump: teror inte det.
* Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: kan vara snyggt med mycket tatueringar, men jag vet inte :) beror lite på
* Kalla dig själv lycklig: inte
* Hellre ta bilden än vara med på den: kanske vara med på den istället
* Kunna gråta över en kille: fråga istället hur många gånger jag gjort det?
* Kunna gråta över en tjej: som vän ja
* Ljuga för någon: vem skulle aldrig ljuga? vitalögner kanske kommer då å då.
* Kunna springa 50mil: ofta!!

8 vad:
* Gör du just nu: inte mkt alls, väntar på att mama kommer hem från jobbet. snackar med en sötis på msn
* Ska du göra imorgon: vet jag inte ännu.vi får se:)
* Säger du till dig själv när allt känns svårt: life goes on..
* Har du med dig in på bion: öö?
* Är det för färg på dina byxor: rosa mjukisar
* Är det för väder hos dig just nu: tråkigt tråkigt väder.
* Skulle du göra om du vann på lotto: haha allt pengarna skulle räcka till ;)

7 blandat:
* Är du blyg inför det motsatta könet: av någon konstig anledning så kan det hända att jag är ;o IBLAND! inte alltid.
* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: tror inte det?
* Luvtröjor: går ibland
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: har piercingar i tungan,naveln.. o läppen ibland, ska ta tauering här snart :)
* Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: motsätta!!!!!

4 val:
* Solnedgång eller soluppgång: solnedgång ;) mysiigt
* Sommar eller vinter: sommar

* Vilken ålder har varit bäst hittils: 18;)
* Sova på sida, mage eller rygg: sidan






Spara mina uppgifter?

Sv; Ja skit jobbiga! Det är bra med mig, är lite trött bara :/.



Själv? :)

Publicerades den: 2010-04-13 | Klockan: 16:10:55

Sv; haha okej lycka till xD

Publicerades den: 2010-04-13 | Klockan: 16:48:33

Hmm, hur många syskon har du? ;D

Publicerades den: 2010-04-13 | Klockan: 17:00:59