? ? ? ? ? ?

POSTADES: 2010-04-29 - 22:58:06 | Allmänt | 0 Kommentarer
År 2009 så..

Vilken klass gick du i - slutade gå skola då. .
Vad hade du för hårfärg - blont
Hur lång var du - inte minns jag.
vem var du kär i - Rikhard
Hade du nån Pojk/flickvän - jo samma jag nämnde ovanför
Vad brukade du göra på fritiden - var med pojkvännen (mitt ex) festade å annat.
Vilka umgicks du med - för det mesta med pojkvännen
Var allt Bättre då - hmh, kanske.. kanske inte..
Skulle du vilja gå tibx dit - jajamen. kanske ha tillbaka något jag hade då
Har du förändrats - det har jag!

Nu:
Vilken klass går du i -
Går inte skola.
Vad har du för hårfärg - Blondt ;)
Hur lång är du? - vettefan. 150-160?
Vem är du kär i - han!
Har du nån Pojk/flickvän - jag önskar jag hade.
Vad brukar du göra på fritiden - umgås, festa, blogga osv ;)
Vilka umgås du med - nu eller? nu är jag själv..
Hur ser du ut - jag är blond, just nu är jag ganska så sminkad & imorgon kanske jag inte är blond längre.. ;o

Har du:
Kysst någon -
Absolut! Jag älskar att kyssas;)
sovit brevid någon med samma kön - jodå
sovit brevid nån med motsatt kön - joooooodå! älskar att sova bredvid killar ;)
slagit ner nån - det har jag.. är helt crazy om jag blir sur..akta er!
Ljugit för en bra vän - har väl hänt. tyvärr
Svikit någon - svikit & blivit sviken

Vem:
Skrev du senast till på msn -
jere
sov du hos senast - haha ;) hemma (A)
Vill du vara just nu - jag vill vara jag.. :)
Ringde dig senast - vem har det varit? nej nu vet jag, J!

Vad:
Drack du senast -
vodka igår
Gjorde du igår - en massa ;)
ska du göra imorn - men festa iallafall ;)
Vill du göra just nu- sooooooova! kolla film kanske
Åt du senast - har ätit dåligt nu dom sista dagarna. . idag har jag knappt ätit nånting.
Är närmast dig som är rosa - min telefon är nog lite rosa ;)



Kärlek :
Du är kär nu -
jag är!
Du har sårat nån så den började gråta - jodå! har hänt flera flera gånger men mina ex..
Nån har sårat dig så du börjat gråta - jo har hänt. .

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Haha såklart ;) man gör väll alltid.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - jo!
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - det har jag men har hänt sist kanske då jag var 13 år,mamma har alltid sagt att jag inte behöver/ska ljuga. . därför visste hon alltid vad jag gjorde men det var det som var viktigt för henne..spelade ingen roll om jag festade eller något, hon kunde ju endå inte göra något åt saken men hon ville bara veta så hon inte behövde vara lika orolig..
Jag har en hemlighet som ingen vet om - alla har väl sina hemligheter?!
Jag har fuskat i ett spel - har hänt.
jag har struntat i ett prov - men ja!

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
aldrig
Jag har druckit alkohol - jodå
Jag har tagit medecier mot drepression - inte de..
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - mm!
Jag har vaknat gråtande - har hänt säkert 10000 gånger, det är hemskt! iallafall då jag var tillsammans med R, brukade jag drömma att han var & drack å var otrogen, då han på riktigt var & drack.. fick alltid så panik att jag vaknade gråtandes.. :(
Jag har somnat gråtande - många många gånger..

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
jag gör det. :( hemskt!
Jag har sett någon dö - inte. vill aldrig se heller







Spara mina uppgifter?