good night handsome ;)

POSTADES: 2010-04-29 - 23:59:45 | Allmänt | 0 Kommentarer
här kommer min sista inlägg för ikväll ;)
är hur trött som helst & har ingen ork/lust att skriva..
men kommer med en iallafall!
jag har inte färgat håret, tror inte jag kommer att göra
det heller.. ? jag vågar inte, + att jag inte vill heller!
svåris?
;) hähä..? men iallafall, jag tror jag ska börja
kolla nån film & somna till den! annars kommer jag inte
orka med något imorgon..
jag har druckit helt galet mycket vatten ikväll.. ?
normalt? typ 10 glas vatten på några få timmar..
OCH jag är törstig fortfarande, inte normalt tycker jag!
får se hur jag kommer sova inatt, kommer säkert vakna helatiden
för jag måste springa i toa all the time.. ? haha vi får ju se..
men nu får ni alla drömma så sött, det ska jag med.
;)
puss&kram!























Spara mina uppgifter?