KLARA VAPPEN! ;)

POSTADES: 2010-04-30 - 11:18:35 | Allmänt | 0 Kommentarer
GODMORGON & KLARA VAPPEN SÖTISAR!;)
jag har typ just vaknat, ligger fortfarande i min sköna & stora dubbelsäng
åhhh, i love my bed!
;) jag lyssnar på musik & försöker få en valborg feeling!
har inte det just nu ännu iallafall, när det känns som att det kommer att bli en så jäkla tråkig
valborg att det inte är sant! NEJ, så där får man inte tänka annars blir det ju det för fan!
snart ska jag ut med hunden & sedan duscha & börja fixa lite osv! att man inte sen får bråttåm
jävla J, hon vaknar inte! först har Janne väckt mig fan klockan 4 något, sen jenni vid 9! =D
taskigt värre! jag blir tokig när jag inte alls vet vad jag ska göra ikväll.. ? fa ensam på stan & gå
haha gu va tråkigt!? men aldrig att jag skulle göra det heller! alltid hittar man väl på nånting..?
men nu ska jag iallafall ut med hunden & duscha sen. sedan höra med lite folk & dom dära att vad dom ska
göra ikväll
;)  så jag hör nog av mig sen jag vet litegrann hurdan min kväll kommer att bli
eller så just innan jag ska dra!  Hoppas ni alla mina läsare får en rolig valborg :)
puss & kram, hångel & smek, kom till mig & lek
;)

















Spara mina uppgifter?