Now would you die, for the one you love?

POSTADES: 2010-04-12 - 21:02:43 | Allmänt | 0 Kommentarer
Såja, nu är jag hemma hoss min kära mamma :)
chillar å lyssnar på musik, just nu då Enrique Iglesias-Hero,
som ni säkert ser på min rubrik. Haha, iallafall så innan vi kom
hem så var jag & köpte lite gött & päroncider ;) som jag sa redan
igår att jag var jävligt sugen på cider! har suttit & snacka med mamma
lite å hon sitter också vid sin data & chattar med hennes kompis dåa.
vad är fel på mig? känner mig fortfarande ensam fast jag inte är dt,
ska iallafall basta nu snart, skönt ska det bli ;D minns inte när jag
sist har bastat ?! sjukt länge sen!! Idag ska jag lägga mig i tid iallafall,
känner mig redan nu så hjätte trött å äfter bastun kommer jag vara
sjukt mycket tröttare! men kommer iaf med en inlägg till idag.
nu basta ;) höres sen. TJENISPENIS!

har lust att kolla titanic. ska kanske bli den ikväll då!






Spara mina uppgifter?