baaakis! *najjs*

POSTADES: 2010-08-03 - 16:40:07 | Allmänt | 0 Kommentarer
mår faktiskt *lite* dåligt fortfarande, usch! att man alltid ska dricka för mycket. har sovit bara några timmar på morgonen, minns inte vilken tid det var jag somnade! vaknade helt plötsligt nångång på morgonen & hade helt förjävligt ont i huvvet,kändes som jag dör typ! men så har jag endå somnar om sen, sen vaknade jag till att mamma ringde & frågade om jag följer med dom & köper renoveringsgrejer, det blev en massa med iallafall..;)
gud så trött jag är, borde nog ta powernap eller något snart! skulle jag kanske orka med nånting ikväll också.vi hade nog helt kul igår, förutom att j & p bråkade som två jävla idioter hela kvällen, nu fattar jag hur jobbigt det har varit för andra när jag & mitt ex alltid nästan bråkade på fyllan! voivoi säger jag bara..men sen senare på kvällen var det jätte kul...;) skulle vela fortfarande leva i igår;) hihihih. . nu ska jag äta något, lite hungrig börjar man bli efter man inte längre är så bakis. sedan ska jag kanske sova ett tag, men jag hör av mig ikväll igen!;) jenna är glaaaaaad






Spara mina uppgifter?