en söndag

POSTADES: 2010-08-22 - 16:54:04 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag mår faktiskt jätte bra idag, & mådde redan igår direkt jag kom hem. . ;)
kände mig inte alls yr eller nånting, det var jätte skönt kollade på mean girl's
för jag hade tråkigt, å så har jag somnat till den! så vaknade jag till att Ninni min söta
"vakthund" fick någon slags damp på alkisgubbarna som inte kan vara tysta när dom går på gården;)
hahha sen så kunde jag inte somna om direkt så började jag kolla på top gun som jag hann kolla ett tag & somnade igen..men var faktiskt skönt att vara hemma;) nu är jag hoss mamma & dom med Ninni en sväng
kände för & dra ut å gå & släppa ut tankarna, hade så mycket tankar i huvvet både underbara och hemska tankar,men mest underbara tankar ändå,men när man tänkte vidare så blev dom hemska! för jag vet att det
som hände inte var alls bra, man har ju sett tidigare. nu regnar det så jag kan inte ta o promenera hem :(
måste vänta att mamma kommer hem så får skjuts av henne, jag är ju så SÖT så jag är gjord av socker;)
haha! hoppas mina kläder jag beställde kommer imån, vecka 34 iallafall men då kan dom ju komma vilken dag
som helst! men det kommer så mycket snyggt så man längtar som fan! ;) alltid najjs att få nya kläder ju!
kommer 3 par nya skor också, o massa snyggt!




I need you right here Next to me 'Cause there ain't nobody Would love me the way you do








Spara mina uppgifter?