jenniegumman! <3

POSTADES: 2010-08-31 - 00:51:29 | Allmänt | 0 Kommentarer
har faktiskt saknat dej gumman! såg dej snabbt idag när jag var i stan! men imorgon, då jävlar ska vi snacka om allt & lite till å ha bannemig kul fan :d en sommar,tror det var förförra sommar,då jag å hon umgicks jätte mycket! hade alltid kul, cruisa med taxi runt på stan utan att betala . . remember girl? ;) hahahha! så jävla dumma har vi varit liksom! :) men vad gör man inte på fyllan? vi gjorde fan allt å lite till! seriööööööst drack typ varje dag & hade hur kul som helst! engång var vi påväg hem till mig sent på natten, så hittade vi en man liggandes under tunneln,han hade ramlat med cykeln & slagit huvvet,vi vågade inte gå närmare för vi tänkte att han är nån galning:) vi ringde bara ambulans efter vi såg att han blödde! kan nästan säga att de vi inte har gjort har ingen gjort . . ;) nånej men! vi snackar på msn precis å tänker på allt de dumma vi gjort.. synd att man växt upp så man inte ids hålla på som då nåmer..;):( om jag fick välja skulle jag gå tillbaka i tiden, för när man var yngre var allting så mycket mer roligt! :( ju äldre man blir desto TRÅKIGARE man själv & allting blir! så sant . .
haha måste förresten ERKÄNNA en sak, å saken är den att jag har redan lessnat på nykterlivet! läs inte det jag skrev..;) nej men jag & jennie snackade just om att fara på umppiS på onsdag eller på lördag! but we'll see, maybe jag ångrar mig redan imorgon;) & tror jag kommer att ångra. för 8-9 månader var ju mitt ursprungliga plan ju! men vi får se hur det blir, ENGÅNG skadar väll inte?;) men tror nog att ifall jag drar ut "engång" så far jag engång till & engång till, & sen börjar jag dricka lika mycket som för ett tag sen..usch! blir faktiskt rätt besviken på mig själv om jag klarar endast några onödiga veckor utan alkohol! skulla nästan känna mig som en riktig  ALKOHOLIST redan då isåfall! :) fast när jag tänker just nu, så skulle det vara najjs som faen att dra ut & festa.. dansa & dricka;) jag kan ju hålla det som min egen hemlighet,ingen annan behöver veta, eller jo såklart alla dom som ser mig & som jag dricker med,men inga andra! ;) haha! nej men nu jag börjar snart känna mig för pigg så ska nog sova nu, eller börja se på film & somna sen.. :) måste ändå vakna ganska så tidigt imorgon eftersom jag ska till stan med jennieee! & min Ninni såklart! man ska inte glömma henne! ni får sova så gott


jag hatar att sova utan dig, & jag hatar att vakna & se att du inte är bredvid mig!









Spara mina uppgifter?