måndag IGEN.... ?

POSTADES: 2010-08-09 - 18:46:45 | Allmänt | 0 Kommentarer
en lite för vild helg bakom...kanske?!;) nu är det måndag igen, tiden går helt sjukt fort seriöst! som syrran hon börjar skolan på onsdag, jag som nyss tänkte att det finns hur mkt som helst sommar kvar... men nejdå! it's over.
tråkigt men sant! inge mer om det nu. . igår som sagt så umgick jag med marru & så henkka också, vi var först hoss dom & jag å marru kolla lite på snygga piercingar till tungan,hittade hur snygga som helst ju, jag har ju beställlt redan tidigare därifrån men hade kommit sjukt mycket nya också. najjs!;) sist fick jag ju dom alla 15-20 st GRATIS!!!!;) dom kom från thailand! det var faktiskt najjs! behövde inte betala något för dom.. haha! så försökte en min kompis beställa så vart hon tvungen & betala på en å samma gång. . lite konstigt va?! ;) men iallafall. . så efter vi hade suttit ett tag hoss dom så for vi å cruisa, körde i happis & torneåå var faktiskt ganska så mycket folk ute överallt fast det var en söndag, vi var till shell, henkka köpte snus & jag cigg, o sen fortsätte vi cruisa.for en sväng till kuljunkorva för pemppe,tyni,mika & riku var där & grilla.. jag ville inte dit men henkka ville dra & snacka med pemppe! så jag kunde inget göra, tänkte stanna å sitta i bilen men marru tvingade mig ut från bilen, hon sa att annars skriker jag så jag skämmer ut dig... schyst kompis va ?!?!?! hahha;) nå jag kom iallafall ut från bilen, alla satt tysta! så det var ju lite tråkigt, men nog vet jag varför dom alla satt tysta..! inte för att jag själv heller pratade mycket, med marru endast men! jag har typ sovit bara idag, känner mig trött bara helatiden! så snart blire & äta för första gången idag, å sen vänta att min gumma ringer mig så vi ska nog hitta på något sen.. :) får bara se vad, å ifall jag inte ska umgås med henne, ska jag hitta på något med en annan . . ;) nu hjälpa mamma med maten lite! ids inte bara sitta & vänta att det är färdigt!

jag & rami. jag saknar mitt hår!







Spara mina uppgifter?