min data funkar IGEN,yeeeey! ;)

POSTADES: 2010-08-30 - 15:40:13 | Allmänt | 1 Kommentarer
eller datan har funkat helatiden, men internet funkade inte här hemma hoss mamma ;/ jag fick bråka i 2 hela timmar med den innan den började funka! men stolt är jag iallafall, jag som inte fattar ett jävla skit om datorer annars..;) haha . . min älskade lillebror ringde mig just, frågade om jag kryat & kommer å hälsar på idag,så det ska jag göra senare.. först till mormor & morfar iallafall, jag vet att jag börjar må sämre igen & tänka på det helatiden,men jag vill ändå! vill inte att något ska hända & jag ångrar senare. :( livet är orättvist! om jag fick välja hade jag aldrig levt en enda dag i denhär kalla fucking orättvisa världen! men det är mamma & pappa som ville ha mig här, jag hade inget val! annars är & kan livet vara underbart, och det är det t.om ofta, men jag fattar & kommer aldrig fatta varför man ska göra massor med barn hit för alla ska ändå dö nångång..? tell me if you know why! när man tänker klokt så vill jag inte heller göra barn hit, livet är så farligt & händer massa skit varje dag överallt men jag vill ändå ha barn, å gifta mig å grejer! men varför? vill ändå tänka på mina ofödda barns bästa! undra varför jag skriver om sånt här? :) hahaha . . nå iallafall, jag åt världens ÄCKLIGASTE pizza idag! usch det var seriöst så äckligt! från amanda t.om jag trodde faktiskt maten var god där! men jag trodde fel! jag har börjat äta onyttigt igen men egentligen så spelar det ingen stor roll för jag rör på mig så mycket, varje dag promenerar hem till mamma från mig, det är 4 km , 8 hit å tillbaka! + att promenerar annars också. inte dåligt,va? ;)


Käy kello unta tiedän hiljaa niin
jäin kiinni lauseisiisi kauniisiin
jotka mielessäin pyörittää ympyrää
maailma tää häviää

Jää mun luo, älä herätä vielä

jää mun luo, älä herätä vielä

Katsees kuin viini mua juovuttaa

pää sekoaa virta katkeaa
hiljaa seinät nää pyörittää ympyrää
maailma tää häviää

Jää mun luo, älä herätä vielä

jää mun luo, älä herätä vielä

Aina aamukahvi kaipuun

huuhtoo huuliltani taas
vain maku vieras kielelleni jää
iltapäivä uneen vaipuu
silmät kiinni taipuu taas
kaikki loppuu taas aika häviää












Spara mina uppgifter?

Victoria Eklund ❤ http://victoriaeklund.blogg.se/

Sv, okej va kul! :D

Publicerades den: 2010-08-30 | Klockan: 17:37:23