Godmorgon!

POSTADES: 2010-12-07 - 11:27:38 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag sitter & väntar att jag får skjuts till stan, eller ska åka samtidigt med låtsaspappan! han har något viktigt å göra i stan han med, så! jag måste också göra en massa saker innan jag börjar jobba imån, stressigt! måste t.om hinna shoppa lite, & julshoppa såklart sen jag får lön & bättre med pengar ;) tur så har jag redan köpt några julklappar så det inte blir lika stressigt. . fast kommer blir hur svårt som heldst att köpa sånt till alla dom ska behöva & gilla. voivoi! försöker ringa till vårdcentralen just men dom verkar inte svara, & jag måste dit före jag ska till polisen! sen måste jag träffa "my boss" snabbt innan jag börjar jobba imån, älskling ringde just, nu ska jag ut på promenad med hunden & sen blir det stan..;) pusuja hej!







Spara mina uppgifter?