aja en till sån här

POSTADES: 2010-01-03 - 11:40:55 | Allmänt | 0 Kommentarer

2009

ÅRET 2009

Hur har året nollnio varit för dig? - bradåligt
Bättre än förra året?  - aavisst
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - jodå!!!
Har du flyttat under år nollnio? - nej det har jag inte
Har du hittat en ny låt som du älskar? - jo många
Isåfall vilken? - men det finns så många. iallafall erik grönvall-higher:)
Har du druckit alkohol? - aadå
Har du kysst en främling? - aa

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? - underbart & lite sämre ibland ♥
Har du varit kär? - jappp!♥
Har du sagt jag älskar dig till någon? såklart
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - aaa
Har du haft ett hemligt förhållande? - hemligt förhållande. nej men det var hemligt mellan oss då vi "blev" ihop igen, eller när vi skulle kolla hur det går. då sa vi inte om det till alla. men hemligt förhållande har jag inte haft :)

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - nej!
Har någon i din släkt avlidit? - nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - jo det har jag. tror jag
Varit i slagsmål? - nå jo!



PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - en massa.
Isåfall vad? - har bråkat med folk jag älskar, mest säkert då rikhard. ;( varit dum & gjort dumma saker som jag ångrar! osvosv.
Har du skämt ut dig? - meeeen säkert!
har du ljugit för en vän? - nå kanske något litet? men jag brukar inte ljuga.
Har du varit ute en hel natt? - joo
Har du blivit tagen av polisen? - tror inte det. nej det har jag väll inte
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - yepp
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - yepp

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? går inte skola.
Har någon varit elak mot dig i skolan? går inte skola.
Hatar du någon på din skola? går inte skola.
Har du gjort något framsteg? äsch
Haft alla rätt på ett prov? har inte vart & gjort prov nu på skit länge.. o då jag ännu gick i skolan har jag endå säkert inte haft alla rätt. hahahha






Spara mina uppgifter?