gladersH ;)

POSTADES: 2010-01-10 - 21:39:26 | Allmänt | 0 Kommentarer
ringde älsklingen just. dom skulle grilla just :)
sedan nog skida hem. hoppas jag. han var iallafall
så söt så jag blev glad av att prata med han

många kramar & kyssar på dig älskling!
längtar till imorgon helt galet mycket,
& vill bli frisk! jobbigt & vara sjuk..
usch! mamma håller på kollar the beach,
efter det skulle vi nog ta & kolla en film.
får se om jag kanske sku lägga mig tidigare
idag, känner mig skit trött! & har ont typ
överallt. inte konstigt flög idag på isen
gjorde ontsomfan! slog rumpan &
ryggen, det var ingen kul! när jag annars
också haft ont i ryggen nu ett längre tid faktiskt.
jag vill ha min ny header nu men kan inte få
den innan jag betalat hon som gjort designen,
& jag måste få mamma & betala det men hon
ser på tv nu & orkade inte börja göra det nu.
ingen bråttom egentligen med det,men den var
så snygg så jag vill ha den! & har så länge vela
ha en nu design men inte kunnat fixa en som sagt.
snart iallafall borsta tänderna & tvätta bort sminket,
sen ta på mig mjukisbyxor & någon linne & bara ta
det lungt & börja se på filmen med mamma :) försöker
skriva något vettigt efter filmen! Hej Så Länge












Spara mina uppgifter?