hejhej :)

POSTADES: 2010-01-04 - 15:59:19 | Allmänt | 0 Kommentarer
nu sitter jag här & lyssnar på musik,bloggar,snackar på msn & en massa annat :)
kollar på lite kläder i nätet, osv. ska iallafall börja fixa till min förlängning snart
fick rätt bra tips av en kompis så måste ju testa. :) duscha samtidigt osv..
sen kommer min älskling, o så får jag spela nhl med hans data ;) woho
roligt ju.. min nhl är fortfarande hoss hans kusin :/ så kan aldrig spela..
ska iallafall snart duscha & sen fixa till mig, o fixa andra hårförlängningen som sagt.
har seriöst så lust att färga håret brunt men jag vågar bara inte.. kommer endå ångra sen
& vela färga tillbaka blont igen. jag är så svår ;) haha.. aldrig nöjd med nånting
kanske jag kommer att färga & direkt efteråt ångra.. men då är det bara att förstöra håret
igen & färga tillbaka till blont då. men nu måste jag & duscha, och sen fixa till mig..
sen vänta på min söta lilla underbaring ;) jagälskardig! ♥ pusshejs.. hörs senare
♥: √ ë ∩


EEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLER







Spara mina uppgifter?