kan man säga god morgon? :)

POSTADES: 2010-01-26 - 04:11:29 | Allmänt | 3 Kommentarer
det är nog morgon redan.. eller är det de? :)
jag har inte sovit alls under natten.. har bara inte orkar :)
fixade löshåret som sagt & nu håller på fixa det på plats
om ett tag så ska jag börja sminka mig också :) mamma
far & jobbar vid 7-8 så jag ska då samtidigt åka till stan
med henne & dedära :) vill inte få bråttåm så nu när jag
inte har sovit & har gott med tid så hinner jag fixa mig
i timmar.. om det behövs ;) & det behövs. vill göra mig
extra fin idag.. fast jag vet inte alls varför :) hihi, men
man behöver väll inte alltid veta varför man vill göra
sig fin :) typ till min pojkvän! det vet väll alla :) även
fast han kanske tycker att jag är söt hur som jag än är,
men man vill ändå nångång göra sig extra snygg, visst?:)
det händer annars också så specciella saker idag att man
måste annars också vara lite specciel eller se specciellare ut ;)
iallafall så ska jag nu fortsätta fixa mig osv, menmen :)
vi hörs! puss&kram/jen
nah

snart börja packa lite ;) aa pusshej







Spara mina uppgifter?

nåå tack så mycket :) du har ju själv fint hår!

Jodå det går bra, packar och sådant :) hur går det för dig o vart är du påväg o flytta? =)

Publicerades den: 2010-01-26 | Klockan: 09:15:47

nåå tack så mycket :) du har ju själv fint hår!

Jodå det går bra, packar och sådant :) hur går det för dig o vart är du påväg o flytta? =)

Publicerades den: 2010-01-26 | Klockan: 09:15:47

sv: vad har du för dig då? :)

Publicerades den: 2010-01-26 | Klockan: 13:47:12