tupplur

POSTADES: 2010-01-02 - 17:24:36 | Allmänt | 0 Kommentarer
så har man tagit en liten tupplur. var på så dålig humör så var tvungen & sova ett tag,
men jag vet inte riktigt hur länge jag har sovit eftersom varje gång jag kollade på klockan
så var den 16 o nånting.. sen så ringde riku #77 till mig men jag orkade inte svara,
+ att riku #77 är inte samma som min riku jag brukar skriva om! bara så ni vet..
jag vill typ slippa allt just nu, kompisarna också så sjukt irriterande så jag inte fattar,
hon den ena också ba dampar helatiden om en massa.. orkar inte lyssna, guuuuuuuud!
o sen så har jag & hon börjat bråka rätt mycket när vi umgås typ varje dag ;/ bara att
hon kommer alltid direkt efter 5 minuter o är helt normal igen.. dom skulle iallafall komma
förbi då redan tidigare på kaffe typ, nu när hon ringde så skulle dom bara komma & röka med
mig & fara sen. vet ju inte ifall dom frågar med mig men hoppas inte, för jag tänker inte fara..
eller kanske har jag lite lust men jag orkar ändå inte. ska stanna hemma & se om jag kanske
träffar min sötnos ännu idag. hoppas det (: ♥







Spara mina uppgifter?