var länge sen

POSTADES: 2010-07-31 - 13:30:51 | Allmänt | 0 Kommentarer
1. Fullständigt namn? Jenna Maariah Pöyry
2. Bor? torniåååå
4. Bor tillsammans med? alone :(
5. Husdjur? tinga always in my heart. you're my heaven
6. Färg på ditt hus? röd
7. När är du född? 26 maj 1991
11. När gick du upp i morse? efter 12
12. När ska du sova ikväll? då jag är trött
13. Duschat idag? yepp
14. Kramat någon idag? nej
15. Pussat någon idag? nej
16. Vad har du ätit idag? ingenting
17. Dagens klädsel? min gröna söta honey-pyjamas
18. Dagens smink? gårdagens.
19. Dagens sötnos? ingen är söt i mina ögon.
20. Dagens roligaste? ingenting har riktigt varit roligt ännu idag
21. Har du många vänner? jo! men liksom det är så sjukt att några såna man typ aldrig enns umgås med,så är man "gumman" "sötnos" eller något för den.. i don't really understand :D nu min hund dog, så ställde faktiskt kontigt många upp
22. Hur många har du kysst?;) i love kissing. 
24. Vem pratade du med i telefon senast? Jennii
25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? jenni: joohan muru :(

FAVORIT :
26. Film? titanic är & kommer alltid vara min favorit;)
27. Låt? ingen favorit,lyssnar på allt som låter bra!
28. Mat? hmm,potatisburgare. ilove
29. Dryck? kall cider,öl,fanta
30. Färg? svart,vit,rosa osv
31. Stad? hm..?
32. Land? varma länder
33. Ämne i skolan? gillade många speccielt i 9:an

SENASTE :
34. Personen du tänkte på? min hund.som jag saknar mycket mycket
35. Gången du spydde? när har jag spytt ;o minns ej..
36. Gången du grät? idag..tänk att jag hunnit med det redan:(
37. Pizzan du åt? när har det varit?
38. Gången du var i Göteborg? inte varit
39. Gången du var i Stockholm? last summer
40. Gången du var full? igår
41. Gången du var hög? aldrig !!
42. Personen som såg dig gråta? igår såg väl alla jag drack med..

ANTINGEN ELLER :
43. Svart eller vitt? beror på.
44. Hund eller katt? hund
45. Ut och festa eller hemma och mysa? depends on what list to do;)
46. Tv-spel eller datorspel? tv-spel, nhl!;)
47. Hångla eller ha sex? puss&kram,hångel&smek,kom till mig&lek;)
48. Lunarstorm, helgon eller Playahead? lunarstorm var ju bäst..haha
49. Ragga eller bli uppraggad? men uppraggad såklart!
50. Big Brother eller Paradise Hotel? bådatvå.;)
51. Har du svart hår eller blont? typ brun/grönt, fyfan!
52. Har du blåa ögon eller bruna? grönblåa eller nå
53. Choklad eller lakrits? choklad
54. Göteborg eller Stockholm? väljer nog Stockholm har inte vart till Gbg.
55. Högerhänt eller vänsterhänt? högger
56. Coca-cola eller fanta? fanta! hatar cola
57. Pizza eller kebab? hawai med vitlök typ
58. Randigt eller prickigt? hatar båda! ääää
59. Älska eller älskas? b¨¨¨¨¨da
60. Leva eller dö? men usch, jag är rädd för å dö :(

ANTAL :
61. Personer du älskar? många
62. Personer du hatar? int hatar jag väl någon?
63. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? haha ingen?
64. Glassar du ätit på en dag? jag vet inte, högst 5 säkert?
65. Gånger du ätit kött? ööö? :D
66. Gånger du haft minnesluckor? nog har det hänt
67. Gånger du varit hög? aldrig
68. Gånger ditt hjärta brustit? aldrig?
VEM:
69. Ska du träffa imorgon? jag vet väl inte ännu
70. Sjöng du senast för? en ville att jag ska sjunga för han men vet inte om han var seriös eller retade mig men jag blev sur iallafall :'D men sjöng karaoke i Outokumpu förra helg.
71. Hade du senast en msn konversation med? skriver med m.t just nu :)
72. Vill du kasta en sten i huvudet på? haha :D jag vet inte?
73. Förtjänar att dö? pedofiler, mördare osv!

VAD :
74. Gör dig glad? kärlek
75. Gör dig ledsen? jag saknar min hund
76. Vad vill du helst göra nu? ha han nära mig
77. Vill du ha nu? vill ha dig i mörkret hoss mig..;)
78. Önskar du dig i julklapp? ingenting? tror jag
79. Längtar du till? att min ny hundvalp kommer till världen.
80. Ångrar du i ditt liv? några saker man kanske borde låtit bli att göra..osv






Spara mina uppgifter?