fegis.se

POSTADES: 2010-03-31 - 23:40:30 | Allmänt | 0 Kommentarer
Asså gud vilken fegis jag är. var ute typ för en halvtimma sen med Tinga.
Så för det första var det skit kallt ute & jobbigt å gå med hunden, inte för
att jag gick så mkt, gick ut & stod nästan på en å samma plats helatiden,
haha så iallafall helt plötsligt såg jag nån gubbe gå mot oss, å fick så panik
att tog hunden å gick in så fort jag kunde. hatar att vara ute här typ på
dagarna också, man vet aldrig vilken jävla galning som går förbi å ger stryk,
sjukt men sant! det är det som är jobbigt med k-ranta. man får alltid vara rädd,
speccielt när man går ute ensam sent på natten. därför försöker jag alltid att
inte gå ensam eller så..jag fryser som fan, kan någon komma & kramas med mig
så jag blir varm? åååhh. måste väl klä på mig en ylletröja eller något liknande.
håller på blir sjuk eller något. hoppas inte, kanske imån fara å kolla på petri
nygård till uleåborg, inte för att nån av er säkert ens vet vem han är.. men
shit the same! en rappare iallafall om man säger så. en bra sådan :)
det är inte helt säkert, men tror jag ska åka iallafall. kostar bara 90 kr,
så det är inte mycket ;o nu är jag iaf jävligt sugen på att fa men vi ser ju det imån.
ta lite öl & fa å kolla ;D istället än sitta hemma. men hur ska jag göra med min hund ?!?!
där kom det stopp igen, jag är ju nästan som en massa nuförtiden,kan inte göra nånting
när jag har en hund! samma som jag skulle ha en bebis å därför skulle inte kunna festa..
ajaja. nu ska jag börja kolla en film å hoppas det händer något kul ennu idag ;)

byebye baby , baby good bye ♥






Spara mina uppgifter?