förlåt SOON IM BACK

POSTADES: 2010-03-10 - 23:42:53 | Allmänt | 0 Kommentarer
liksom förlåt att jag inte har bloggat på skit länge.. nu gör jag det bara snabbt :)
men nu typ nästa vecka ska jag få internet & min laptop så då ska jag börja blogga
everyday igen! det lovar jag. ska bli typ väldens bästa bloggare ;) hahhaa in my dreams
i know! men man ska ha drömmar, ett liv utan drömmar är tråkigt. ett liv med mycket
drömmar gör så att man är glad & vill helatiden hitta på en massa nytt :) jag har shoppat
bara nu dom sista dagarna, shoppat för 2000kr MINST under 2 dagar.. snart har man inga
pengar kvar när jag fortsätter på det här sättet ;o köpte tregging,bh,hotpants,pälsmössa,
smink,skulle beställa ny hårförlängning men jag glömde det. men skit samma :) hinner köpa
det senare också. men köpte jag nå annat? :) jo mina 2 snygga linnen/klänningar eller vad dom
nu är. vad annat? kommer inte ihåg just nu.. massa onödigt iallafall också.. jag är så jävla bra
på slösa pengar, hatardet! menmen.. sen var jag & beställde datan & internet som jag ska
betala 500 kr i månaden för.. varje månad internet&data 500 kr! det är iallafall inte mycket. :)
o jag betalar för datan i 2 år.. om jag såklart inte vill betala bort det på ett annat sätt. typ
att jag betalar bort den direkt, & datan kostade nånting 7000-8000kr. imorgon kommer jag ha
en väldigt tråkig dag ;( är så ledsen.. våran hund som är 11 år, skulle fyllt 12 i somras, har
blivi så dålig så hon ska få sista sprutan imorgon :( jag ska med mamma dit & gud jag kommer dö!
hon har blivi så dålig, kan inte gå typ alls nånmer :( mamma var tvungen o bära in henne igår o en massa.
jag kommer sakna dig så jävla mycket! så ingen kan fatta.
sen senare ska jag se hur jag mår o sen vill
jag sola. hatar att vara så här blek som jag är ;/ men nu är jag iallafall trött, o har mycket o göra imån,
kommer ha en väldigt tung & jobbig dag.. så vi hörs! pusshejs







Spara mina uppgifter?