"god morgon"

POSTADES: 2010-03-25 - 10:55:52 | Allmänt | 0 Kommentarer
har vaknat värsta tidigt idag men så somna jag om helt plötsligt,
trött som fan fortfarande! åhhh. vad ska hända idag?
har ingen aning.. inga ide'er. säkert bara chilla hemma som vanligt?
kan inte äns göra så mycket när jag nu har min lilla sötis här
hon är så liten så ids inte ta med henne överallt helatiden.. ännu iallafall!
sen efter ett tag, då hon har lite blivi van med mig först o så där,
huhu! jag är skit less just nu på allt, allt jävla skitsnack & allt det.. huhu!
vill bara slippa ALLT & ALLA! skulle må så jäkla bra efter det!
jag hade haft möjlighet att fa på en liten resan nu på lörsdag, med morsan
matti,eveliina & hanna (mattis dotter). först till turku, med båt till
stockholm & sedan till valdemarsvik & sen till storå & grejer.. men tyvärr kan
jag inte följa med nu :( så lessssss. kan inte följa med med Tinga,
hon är så liten ännu. synd! så mycket som jag ville dit, men nu kanske blire
så att jag ska åka till rovaniemi med jenni & folket nästa tisdag,
söka till finlands bigbrother (; haha! det ska vi seriöst :) alltså jag & jenni.
det är mer som en skämt ;D men man vet ju aldrig om vi skulle
bli valda till huset, man vet ju aldrig! menmen.. jag är fortfarande så trött
att jag måste försöka sova ennu! nu när lillen också sover & grejer.
sen hon vaknar måste jag ändå ut med henne osv. så nu ska jag sova
pusshejdå sötissss ;) ♥






Spara mina uppgifter?