Hejhej:)

POSTADES: 2010-05-21 - 18:13:03 | Allmänt | 0 Kommentarer
har nu varit hem till mig en snabbis,kollade posten osv,
men hade inte kommit något post idag..? lite konstigt!
iallafall så var jag hem en snabbis sen hem till Jenni snabbt,
sen cykla jag tillbaks hem till mamma..! visst har jag varit
hurtig idag..?
;) hihi;) nå idag ska jag hem till mig iallafall,
var rätt länge sen jag sovit hemma hoss mig sist..! har bara bott
här hoss mamma..idag blir det hem iallafall,
nästan säker på det!
sen får vi se vad som händer..! kanske ja, ska inte säga innan jag
vet!
;) THIHIH! verkar inte få något svar på min sms..:( *najjs*
så lika bra att sluta vänta då..!? höhö..men jag tror jag ska snart dra
& sola iallafall..på solarium alltså, det är inget vidare fint väder här!
eller nå jo men blåser kallt igen..
:(! men nu ska jag ringa jenni-penni
iallafall! dom är ute & cruisar, så ska höra vad dom har för planer för
ikväll!
wohooo, nu fick jag sms;) men attans, inte från den personen
jag hoppades på att få..
:( HÖRS SENARE!!







Spara mina uppgifter?