;) hihi

POSTADES: 2010-05-03 - 22:28:57 | Allmänt | 0 Kommentarer
kom på att L har försökt få mig med utomlands hur många gånger som helst;)
eller vi två har typ bara funderat på hur kul det vore om vi åkte utomlands jag & hon.
vi skulle festa loss & ha hur jävla kul som helst där borta
;) så nu kom jag ju såklart på det..
när jag tänkte & så börja kolla på billiga resor bara förskojsskull vill inte säga så, för vill att resan ska bli av.
men just nu har jag som ingen hopp kvar att den skulle bli det, men who knows?
;)
ska iallafall börja planera resan med L, kanske hon är villig att åka med. ÄR NÄSTAN SÄKER PÅ ATT HON ÄR
;)
vi har iallafall planerat resan så länge.. skickade sms åt henne att hon ska komma på msn att jag har en jätte viktig sak jag vill prata om, eller såatt hon ska ringa mig, men hon gör inget av dedär två..?
höhö, men jag hinner ju prata med henne om dedär, men heldst gör jag det så fort som möjligt så inget skiter sig iallafall.. hoppas hon kommer på msn ännu idag eller hör av sig på något sätt iallafall. orkar inte vänta tills jag får snacka med henne..
;) är så taggad just nu så.. hihi






Spara mina uppgifter?