thihi god kväll;))

POSTADES: 2010-05-24 - 23:36:50 | Allmänt | 0 Kommentarer
hej & god kväll my darlings.;)
jag sitter här & lyssnar på musik & snackar med m.t!
var just & rökte med marru,henkka & jonna.
lite trött men inte så trött att jag ska börja sova ännu.
imorgon direkt på morgonen blir det sola solarium iallafall,
eller kanske inte om det skulle vara fint väder imorgon!
hoppas det..!;) har varit tillräckligt med äckliga regniga
dagar nu..så jag vill faktiskt ha tillbaka som underbara
soliga dagar.har fundera på att färga håret blånt
igen..vissa kan tycka jag är dum när jag enns funderar
på det, men jag själv tycker inte alls jag passar i dehär
mörka håret..kanske jag bara ska bli van med att ha mörkt,
men jag gillar det inte..! det är ju ändå viktigast att man
själv ska gilla håret man går i..? ellerhur? jag har aldrig
riktigt brytt mig om andras åsikter (sånt som angår mig).
för det är ju ändå jag själv som bestämmer hur det ska vara!
men nu tror jag jag ska kolla tv ett tag innan det blir sova.
godnatt alla söta! hörs imån









Spara mina uppgifter?