sökträning näxxxxxxxt ;)

POSTADES: 2010-09-01 - 15:38:06 | Allmänt | 0 Kommentarer
& vad ska hända sen? ;) ******? ;) nej jag tror jag låter bli ändå!fast har jävla lust! :( men kommer ändå ta ganska länge på sökträningen,beror på hur mycket hundar det kommer. men oftast tar det alltid typ 2-3 timmar eller längre..men nu måste jag byta om, & göra mig klar så jag är färdig när mamma kommer! för då ska vi dra,min liten verkar bara vara ganska SÅ trött för vi var just ute & kasta boll hur länge som helst! :) hon blir nog PIGGGGGG efter hon inser vart vi är påväg när hon hoppar in i bilen! ;) have a nice day my cute readers! men du med elaka kommentaren om att jag är en fet hora, så du får fan ! (skrev på finska tillomed) nå nej men i hate you even though i don't know who you are... någon svartsjuk jävel,eller någon som måste ha nånting JÄTTE JÄTTE MYCKET imot mig !?!?!?!?! men jag bryr mig inte, i do like me the way i am;) pusshej

ser jag ut sådär? jag ser faktiskt ganska så stor skillnad;)
ändå fast jag gått upp i vikt litegrann! :)






Spara mina uppgifter?