MÄTT MÄTT MÄTT! :D

POSTADES: 2011-04-03 - 18:10:37 | Allmänt | 1 Kommentarer
liksom...hur mätt kan man vara seriöst? har ätit skinka,tonfisk,ananas VITLÖK pizza då efter vi hade vaknat, blev så mätt, och efter 1 glas cola dit på....FYFAN! mamma lagade nyss mat iallafall, så åt jag bara fetaostsallad :) känns som jag typ spyr när som heldst! ska nog hem på ett tag, umgås med min bejbie ännu innan han ska jobba imorgon igen :/ har fortfarande inte hittat en ny lägenhet, för det ska endast vara radhus-lägenhet! och så en som inte har fittiga grannar som hatar hundar och inte heller nå gamlingar , eller jobbiga sådana.. asså jag har inget emot gamla människor, dom är ju underbara! och man ska behandla dom bra, men för att man är yng osv så vill man heldst inte bo granne med gamlingar... ni fattar säkert varför :) hittade en lägenhet, radhus då såklart.. med 10.000 kr/månad! haha skulle som aldrig ha råd att bo i den! allderles för mycket ju..jag bara längtar att jag ska få börja jobba eller söka till nån skola igen! älskling blir klar från skolan till sommar, så jag vill också göra något vettigt med mitt liv, menmen...ska skriva om saker jag gillar & hatar lite :) såg på någons blogg & ska göra de nu jag också! under tiden M kommer! så vi ska hitta på nått :)


GILLAR/ÄLSKAR:
att vara lycklig
vara älskad & älska tillbaka
trogna & ärliga människor
min familj
mina hundar
min pojkvän
göra saker som gör en glad
skriva dikter/ annars skriva..
skriva blogg
umgås med kompisarna, o snacka skit :D
festa alltid då å då..
tänka på framtiden
umgås med småbarn, dom gör mig alltid glad om jag är på dålig humör (speccielt min lillebror)
att shoppa & handla grejer, (om man har över pengar)


HATAR!!!!!
otrogenhet, och folk som ljuger & på flit sårar andra
folk som snackar skit om andra, och tror dom själv är bättre på nått sätt (alla är lika värda)
när man vill saker, men inte har tillräckligt med självförtroende att tro att man klarar av den saken
när man just tror man har somnat så måste man vakna igen
hatar att sova utan min pojkvän
hatar att bråka med mina nära & kära ♥
jag hatar att gråta, för vem vill inte vara lycklig istället?
jag hatar att alla man älskar & aldrig vill förlora,försvinner nångång :(
jag hatar begravningar, dom får mig att förstå att den personen aldrig kommer tillbaka nåmer
jag hatar att älska, o själv bli behandlad som skit..
jag hatar folk som utnyttjar andra.
hatar att man själv inte får bestämma hur länge man lever
hatar att vara som "handlös" när man som mest ville hjälpa någon!
hatar att kärleken tar slut bara den andra bestämmer så, och då blir den andra ensam
jag hatar att folk försöker på en fast den är upptagen
jag hatar killar som bara är ute efter sex
jag hatar killar som är alltid otrogna till vilken som helst tjej



orkar inte nåmer... här var nu nånting! mer en annangång ;)








Spara mina uppgifter?

nice blogg. Jag läser gärna din dikt inte så illa. hålla meddelanden

Publicerades den: 2011-05-26 | Klockan: 11:16:26