I need to take a long training session!!!!

POSTADES: 2011-03-20 - 15:48:37 | Allmänt | 0 Kommentarer
änfast jag har promenerat i över en timme med Markus & Ninni idag, skönt varde! det var för ett tag sen men har blivit typ helt beroende av att promenera & vara hurtig ;) Och så gör jag de varje dag ju,men ska börja träna mer osv! äta nyttigt, nu är det bestämt! vill inte väga 100 kg OCH om jag inte gör nånting åt saken händer det kanske nåndag! Så måste nog ta det lite lugnt från festandet också, inte för att jag annars heller dricker mycket, jätte sällan & anledning till de är att jag känner mig lite som en dålig flickvän när jag bara är ute och festar! Dock är Markus också ute och så, men han också jätte sällan ändå som alla andra typ dricker VARJE helg... VAD ÄR DET FÖR LIV? nog blir jag frågad ofta, o har möjlighet att dricka men jag gillar inte de alls, det är inte riktigt min grej! jag tycker de finns viktigare saker i livet också än ALKOHOL! Jo såklart festa ibland kan man, Och det är roligast just då när man inte dricker varje helg osv! Men tillbaka till nyttig ätandet å de, ska iallafall sluta äta godis,chips & sånt onyttigt, + hamburgare o sånt.. då går man ju lättast ner i vikt! äta nyttigt & röra på sig så borde de gå fint! speccielt när man inte gör de ensam, utan tillsammans med någon, som man kan lita på & ja!


men nu...ska jag hämta citronvatten & dricka upp de! snart blir det nog hem & städa! sen dra på promenad igen, solen skiner fortfarande! :) Det gör mig glad & pigg!







Spara mina uppgifter?