"godmorgon"

POSTADES: 2011-11-08 - 08:18:54 | Allmänt | 1 Kommentarer
Godmorgon♥
Har sovit en halvtimma under hela natten, så som ni säkert kan tänka er så är jag trött!
Hade typ ingen lust att sova & så snackade jag med J på msn. Nu är jag då trött, älsklingen
var förbi nyss & kom med mina saker, & så for han och skulle besikta bilen. Jag tänkte kanske
lägga mig & sova någon timma! Chefen skickade sms på morgonen att vi ska ha mötet först imorgon,
så behöver inte fara dit. . Ska nog dra & promenera med hundarna & efter det försöka sova.
Skriver bättre sen! Godnatt.

Bjuder på en gammal bild på mig






Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

De är verkligen snygga :) Voisin kuolla semmosen takia (ei ihan mutta melkein) ;P haha



Publicerades den: 2011-11-08 | Klockan: 08:44:33