godnatt puss

POSTADES: 2011-11-04 - 03:57:49 | Allmänt | 0 Kommentarer
Godnatt bloggen
Jag är svin trött,men min kompis Jenni har inte låtit mig sova..
Hon försöker fortfarande tvinga mig att vaka, fast jag helatiden håller på somnar..
Hon skickat massa låtar på msn, & tvingar mig att lyssna på låtarna, taskig å så ännu att hon
kallar mig för fegis om jag går & sover, och inte finns som sällskap till henne.
Idag har jag umgåts med Jenni då tidigare, vi gjorde inte så mycket,chillade bara osv.
Efter det har jag kollat film & mysat med älsklingen♥ Vi kollade "one missed call" fast inte till slut,
Den började lagga så mycket, men båda har ju sett den tidigare så spelar ingen större roll sådär...
Så for vi å hämtade mat bara snabbt & åt, och så kom jag hem & skulle lägga mig som älsklingen gjorde men
min kära kompis låter mig inte sova, hon är så pigg men hon fattar INTE att andra kan vara trötta ändå...
men nejnej, nu måste jag lägga mig! så himla trött att jag inte orkar hålla mig vaken en enda sekund till, somnar annars sittandes, hahhaa! Får se vad man ska hitta på till helgen,hoppas nånting roligt :)
Godnatt alla söta! ♥






Spara mina uppgifter?