hej bloggen!

POSTADES: 2011-11-09 - 16:12:07 | Allmänt | 2 Kommentarer
Hejhej♥
det är en onsdag, och jar har sovit sjukt bra inatt trots allt!
vaknade sent idag & hade verkligen ingen lust att vakna.
Kändes som jag bara ville sooooooooova hela dagen.
En liten stund har jag mått bra idag, men tydligen helt i onödan,
ingenting verkar bli bättre, jag känner mig tungt stressad igen.
har liksom stress över allting, huhujaa! om allt bara kunde
bli bra så skulle jag må så mycket bättre..♥ Om man kunde
bara gå tillbaks i tiden, och allt skulle fortfarande vara som
förut.. men NEJ! det går inte att gå tillbaka i tiden & det gör ont!
När jag bodde i gamla lägenheten var allting så bra, men efter
att jag flyttade bort, blev allt kaos! vet inte riktigt vad det var som
hände? men allt blev dåligt...och är det fortfarande! :(
Jag skulle göra vad som heldst om allt bara blev normalt igen,
jag saknar dig älskling så mycket!! ♥ Känns så ovanligt att göra
allting utan dig, förut gjorde jag ingenting utan dig! ♥
Jag har ingen lust att göra nånting,allt känns konstigt..






Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Vilken fin bild på dig :)

Publicerades den: 2011-11-09 | Klockan: 16:24:56
Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Det var så lite så ^^) Du blir så bra på bild!

Publicerades den: 2011-11-09 | Klockan: 17:55:16