I can only say that.....you're everything i need

POSTADES: 2011-11-15 - 21:53:43 | Allmänt | 1 Kommentarer
god kväll!
jag sitter hemma hoss mamma & dom, och umgås med syster..
vad skulle jag göra utan min familj? Jag skulle verkligen inte klara mig..
Fast jag får bråka en hel del med mamma varje dag typ om helt onöööööödiga
saker, så måste jag ändå vara nöjd & tacksam till dom över allting..
Syrran håller på läser på någon prov hon har imorgon, Biologi....*USCH*
Var å promenerade med hundarna för ett tag sen med syster, efter det
åt vi när mamma hade lagat mat under tiden vi var ut, efter det bastade jag
mamma.. det var skönt! nu känner jag mig jätte trött, men kommer bli som
varje natt nu den sista veckan som gått att jag sover endast nån timme..
vill inte att folk ska börja tycka synd om mig när jag skriver, men jag saknar
dig så mycket, äta,sova, & allting känns onödigt utan dig, förut gjorde jag
allting med dig, nu gör jag allting utan dig. . . På morgonen så var jag
iallafall till stan,hade saker att fixa där, Efter det hade jag farit & shoppat
men lönet hade inte kommit! Gosh så irriterad jag blev. . . Ville bara köpa
något kul till mig själv. Imorgon ska jag iallafall till Kemi & umgås o festa
för första gången där, & dra ut... Känner inte alls för å fara, jag skulle heldst
bara vela stanna hemma, men mina kompisar tvingar med mig...Men blir
nog roligt iallafall att träffa gamla kompisar osv.. Försöka att ha roligt iallafall.



Nu ska jag kolla film med syrran & sen försöka drömma sött......om vem? tror jag nog alla vet♥
When you feel down, smoke Weed and feel high








Spara mina uppgifter?

I read your articles everyday, you have talent in writing, waiting for more updates

Publicerades den: 2011-12-21 | Klockan: 03:44:25