i have absolutly nothing to say

POSTADES: 2011-11-09 - 19:43:06 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag är bara trött & vill sova, men ändå känns det också lika onödigt som allting just nu..
jag kan bara må dåligt & känna för å gråta helatiden, jag vill absolut inte förlora dig!
jag saknar dig så mycket att jag har nog aldrig tidigare saknat..♥ jag har bara deppat
idag,och var en liten sväng med jenni,matti & sofia på stan & cruisade..typ en 30 min.
Hade inte lust för det heller, men så tänkte jag att kanske det också får mig att må bättre,
men tyvärr! det enda jag gjorde på stan, var att kollade om jag ser M köra nånstans.
Herregud jag kan inte förklara mina känslor, jag tänker på allt vi haft & gjort tillsammans,
tänker på dig,mig & oss! ♥ Jag har aldrig varit så här kär! Känns som jag inte vet
var jag är längre, allting är så dåligt... but bejbie remember that i always will love you♥

I want you to be here, right next to me♥






Spara mina uppgifter?