lördag

POSTADES: 2011-11-05 - 12:55:17 | Allmänt | 5 Kommentarer
hejhej bloggen♥
jag ska precis dra till kemi IGEN haha hann ju bara sova hemma, och nu
ska jag dit igen.. Med mamma, Syster & Lilla Benjamin♥
Vi ska dit & äta kina-mat & shoppa ;) najjs lördag..! *wohoo*
Ikväll blir det att fara & tända ljus till alla våra kära som har somnat bort förevigt..
Alltid typ världens jobbigaste dag, tända ljus överallt så man börjar må dåligt bara av & se alla tända ljus..
Min sötaste ligger hemma & sover, han är ju sjuk :( Har just promenerat med hundarna, så får vara lite fri resten av kvällen! Skulle känna för & festa lite, men tror inte jag orkar fara..Mår själv också PISS :/ håller nog själv också på att bli sjuk,antar jag! Men jag ska börja fixa mig nu, fixa håret & sminka.. & vänta att min kära gudson kommer,
världens sötaste lilla människa :) ♥






Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Åh, jag som tänkte fråga dig om du vill bli fotograferad av mig ;P Du skulle ju vara en jätte perfekt modell för porträtt fotografering ;)

Och självklart får du ju ALLA bilder jag tar på dig :)

Publicerades den: 2011-11-05 | Klockan: 13:53:05
Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Seriöst alltså, du skulle vara jätte perfekt att fotografera :) Te.x ta allmänna bilder, ute, innomhus nånstans osv, det skulle bli bra bilder oavsett :)

Säg bara till om du vill bli fotad så ställer jag upp och gör det ;P

Publicerades den: 2011-11-06 | Klockan: 07:11:48
Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Jag är ledig idag btw om du har kanske tid och vill? :) Har funderat vart man kan hitta bra platser att fota på. Måste kanske fara och köra runt lite och kolla om man hittar någon bra plats :) Eller har du några idéer vart man kan ta bra bilder på? :)

Publicerades den: 2011-11-06 | Klockan: 07:25:45
Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Ojdå :( Det är sådant som är på gång just nu, har också mått lite kasst de senaste dagarna. Du får krya på dig. Vi hinner ju vilken dag som helst i princip :) Jo, fundera vart du skulle vilja bli fotograferad och så ska jag också ta och köra runt lite här och var för att hitta en bra plats :) Tror det skulle bli kanon bilder på någon tunnel, klottrig skolgård osv.. eller varför inte inne nånstans? :)

Publicerades den: 2011-11-06 | Klockan: 07:41:38
Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Jajjamän, något ska jag allt hitta ;P

Jo gör du det och vila upp dig så du orkar med kommande veckan :) Kram kram

Publicerades den: 2011-11-06 | Klockan: 07:50:41