Shoppaholic (;

POSTADES: 2011-11-02 - 15:01:15 | Allmänt | 1 Kommentarer
Godmorgon Bloggen♥
Håller på shoppar i nätet,en massa till hemmet & Lyssnar på Kaija Koo-Seinäruusu,så himla skön låt!
Jag vill bara göra det så fint & mysigt..♥
Beställde just en vit-byrå från nätet, har länge velat ha & nu beställde jag äntligen.. :)
Så letar jag efter en annan byrå också, den är också snygg en brun..
Jaa, får se vad man ska hitta på idag då, vaknade så sent så har inte hunnit med nånting idag..
Jo bara promenerat med hundarna, å ätit ris med kyckling & sen bara tråkat vid datan..
Eller shoppa är ju inte tråkigt, men att slösa bort pengar är tråkigt tråkigt tråkigt...
ändå att fixa hemmet är ju ett måste, om man vill att det ska vara snyggt! ♥
Jag bara längrar till jul,då man får göra hemmet så mysig, änfast jag gör det annars också
& tänker ljus ofta, fick just igår mina Partylite ljus & grejorna, som jag beställde när
syrran hade partylite-kväll hemma hos sig..Jag älskar ljus & atmosfär..♥
Det är så skönt när hemmet ser fint ut, man trivs hemma mycket bättre, och då är det
skönt att ha myskväll & tända ljus & kanske ta ett glas vin...;)♥
Nu ska jag höra vad min Älskling gör, om vi ska hitta på nånting idag.. Fast fara på Ikea & kolla :)










Spara mina uppgifter?

p i n k n a t i o n . s e ❤ http://pinknation.se

Snygg förvaringshylla :)

Publicerades den: 2011-11-07 | Klockan: 14:52:04