sminkning & hårfix!

POSTADES: 2011-11-01 - 14:49:59 | Allmänt | 0 Kommentarer
hejhej!
jag sitter & lyssnar på musik & håller på sminkar mig & plattar håret.
Känner för hårförlängning idag♥ Ibland är det så mycket snyggare
& man känner sig mycket snyggare med långt hår ;)
och eftersom min älskling är hoss frisören just, så kände jag mig också för & snygga till mig lite..hihi
haha min moster sa att män bryr sig inte om eget utseende så mycket, att dom börjar
köpa nya kläder & fixa håret & springa hoss frisören endast sen dom vill ha ny kärring...:D
I just hope that isn't true. Fast min pojkvän inte är nån fjortisboy & inte fixar sig själv så mycket,
så fattar han endå själv också när det är dags att klippa håret..
För borde det istället inte vara så att vi tjejer fixar oss bara för att vi ska se snygga ut i allas ögon,
men jag gör inte det därför, jag fixar mig för att själv känna sig snygg, och för att man
ska se snygg i pojkvännens ögon ♥ Jag bryr mig verkligen inte vad alla tycker om mitt utseende,
är man tillsammans med någon är det viktigast att han älskar mig som jag är..♥
sminkat något likadant som dehär, & håret precis såhär..






Spara mina uppgifter?