söndag

POSTADES: 2011-11-06 - 07:18:37 | Allmänt | 0 Kommentarer
hejhej bloggen!♥
vad fan har jag bakis? NEJ! det tänkte väll jag också, jag har druckit en cider igår
WHAT THE FUCK?!?!? men mår så piss som jag skulle ha världens bakis! seriöst.....
jag höll på spy nyss, men ändå så spydde jag inte, usch....verkligen från helvetet det här,
vaknade så det bara kändes som jag spyr & så fryser jag jävligt mycket också, hade feber inatt
vid 2-3 när jag började sova,37,51 men nu när jag mätade så var det 36.27. Hoppas jag inte nu håller på blir sjuk
påriktigt, eller kan jag ha fått matförgiftning?????? vi vart ju ut & åt igår, för sist min mormor & moster hade vart å ätit kina-mat på samma resturang som vi åt på igår, så hade dom fått matförgiftning...så vem vet? Även fast min syster sa att man brukar oftast börja spy osv när man fått matförgiftning som direkt efter man ätit, eller högst några timmar efteråt...men inte en dag senare. Eller kanske jag bara har någon slags magsjuka...
Jag vet inte, men nu ska jag nog försöka sova ett tag ännu, mår allderles för dåligt!

åhhh,bara om jag hade min finaste bredvid mig nu,så skulle jag inte längre må dåligt....♥
Missyou bejbie!






Spara mina uppgifter?