underbar dag <3

POSTADES: 2011-10-31 - 17:59:33 | Allmänt | 0 Kommentarer
Idag mår jag verkligen bra, direkt på morgonen när jag vaknade var jag glad.
Efter att jag vaknade, ringde marru & då for jag typ direkt hem till marru&Henkka,
vi drack kaffe & snackade, och så tränade jag med henne på hons svenska muntliga prov..
Hoppas det har gått bra, & jag var till hjälp! Vi har ju umgåts jävligt lite på sistone..
ÄR verkligen så lycklig idag, att jag lyssnar på en å samma låt helatiden,ILOVEIT! ♥
nu får det vara slut med mitt stressande, huh! jag har nog fått stressa tillräckligt om
inte för mycket..jag måste verkligen ändra mitt attitude på saker & ting, inte alltid
ta allting så hårt....bara tänka nångång att 'allting blir bra till slut' eller att inte
alltid stressa ensam, att man borde nångång låta andra också förbättra & rätta till
saker..jag är bara en person som verkligen inte vill att någon ska må dåligt, jag
hatar att bråka, och änfast jag inte ställer till med bråket själv så vill jag direkt säga
& få/bli förlåten..♥ jag stressar för mycket med allting som handlar om framtiden osv,
jag tänker oftast alltid på att:
'jag säger förlåt nu,imorgon kan det vara försent'
'jag ringer han nu ikväll,om någon av oss två inte skulle vakna imorgon nåmer'
'jag berättar alla mina nära & kära idag hur mycket jag älskar dom'
Jo och ibland är det skit jobbigt att tänka så varje dag, men jag tycker det är
sjukt vackert,när man tänker så så vet alla att du älskar dom, och att du skulle må
dåligt om du förlorade nån av dina nära & kära..men ändå så borde jag kunna
vara lungn också ibland, att inte behöva stressa över allt, utan bara vara lung &
låta sakerna stanna för en stund, utan att jag stressar att alltid är slut imorgon..
kan tänka så dumt som "vad om han inte älskar mig imorgon" stressar över det,
och måste berätta om mina känslor, kan man ha någon stress sjukdom? :D
för ifall så har jag säkert det...! JAG BARA ÄR EN PERSON SOM ÄLSKAR ATT
FÅ ALLA ATT MÅ BRA, OCH OM JAG INTE KLARAR AV ATT FÅ NÅGON ATT MÅ
BRA, TROR JAG ATT DET ÄR MITT FEL...JAG ÄR OFTA RÄDD ATT MIN POJKVÄN
INTE LÄNGRE ÄLSKAR MIG, OM HAN BETER SIG KONSTIGT OCH ÄR TRÖTT,
TROR JAG DIREKT ATT JAG HAR GJORT HONOM NÅGOT SÅ HAN ÄR KONSTIG.
JAG BRYR MIG BARA SÅ MYCKET OM MINA NÄRMASTE! ♥
nu ska jag ändå ner & chilla med familjen, i väntan på älsklingen....♥
äta pizza med mamma & syrran, o gosa med världens sötaste lilla
gudson Benjamin! ♥








Spara mina uppgifter?