<3 <3 <3 <3

POSTADES: 2012-02-21 - 18:51:23 | Allmänt | 0 Kommentarer
Snart ska jag hem, Är hemma hoss pappa & är med lilltjejen när Johanna & Jonatan for och hälsade
på doms kompisar, Och att pappa får göra hans grejer ifred här hemma :) Snart ska jag iallafall hem då,
Ta lungt bara resten av kvällen, jag är så trött! har vaknat ganska så tidigt & började städa direkt,
sen for på promenad med hundarna :) Så mycket man gjort idag, & tillomed gick hit hem till pappa
från buss-stationen, Hojja! Jag la idag lite mina gamla, men typ helt nya kläder på Facebook köpes-säljes sida..
2 par jeans, osv... Som jag typ aldrig använt! :) Så man får lite extra-pengar kanske, det skulle inte va illa :)
Alltid behövs & bra med någon slant mer! Får kolla hemma ikväll om jag hittar något annat
jag vill bli av med....hahha! fast att jag har typ inget sånt, eftersom jag kastade bort jätte mycket kläder
när jag flyttade bort från mitt gamla lägenhet, jag vet inte riktigt varför...kastade bort verkligen nästan allt,
men jag orkade inte packa, var lättare & kasta bort! hahaha. Men jag skriver bättre senare,släpper pappa till datan:)

Pusshejdååååå♥






Spara mina uppgifter?