ABF SUGER!

POSTADES: 2012-02-01 - 10:57:03 | Allmänt | 2 Kommentarer
"Godmorgon" Bloggen!
Jag sitter på ABF, och hade min möte just.. Alltid lika tråkigt att besöka Abf för ingenting går vidare ändå!
Nå nu har jag min nästa möte 29/2 & får hoppas att nånting börjar att hända nu då...
Jag tänkte dra till stan & ta en shoppingrunda nu då ;) Kanske äta kinamat! *mummms*
Bara försöka få sällskap så det var mysigare! Men alla tråkiga verkar sova? Du,wakeeee up! ♥
Jag mår jätte dåligt, nog för att jag druckit 2 koppar kaffe idag & inte ätit nånting ännu..
Kinamat för sista gången innan jag ska börja min Cambridge-kur, ska testa hur den funkar för mig :)
Mamma tappade 5 kilo på hons första vecka, så det verkar vara bra... Jag har ju inte övervikt
så där, men jag vill gå ner i vikt en aning ändå! Man har ändå gått upp också "lite"  haha
Ska jag skylla på dig, eller mig själv? Eller båda? ;)
Nåjoo, men nu ska jag iallafall dra & kolla om jag hittar nånting, typ kläder or something..
Något nytt & snyggt! alltid välkommet i min garderoob ;) ♥ Bio kanske ikväll? Eller så ihelg..
Men jag hör av mig igen, sakna inte mig för mycket! :) Puss & Kram ♥ / Jennah

Ibland saknar jag mörkt hår så himla mycket, men är man fegis & vågar inte färga så är man ;(






Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Jag har också tänkt haka på den kuren, väger fortfarande över 80 kg och vill ju så klart komma ner så fort som möjligt. Jag ammar inte heller något mer och då tycker jag att jag borde göra något åt mina fläskisar ;P haha. Massor av snygga kläder som man inte fått på sig på 3 år.. ja, då börjar man smått bli less på denna övervikt.

Publicerades den: 2012-02-01 | Klockan: 11:21:12
Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Och ja, ABF suger!! ;P

Publicerades den: 2012-02-01 | Klockan: 11:21:32